شوخی‎های مارولی: خوش‎آمد گویی رابرت داونی به تام هیدلستون

12 August 2016 - 17:07

به‎تازگی تام هیدلستون (Tom Hiddleston) بازیگر نقش لوکی در فیلم‎های مارول با انتشار عکسی ورود رسمی خود را به شبکه اجتماعی اینستاگرام اعلام کرده است. این کار با شوخی جالبی از جانب رابرت داونی (Robert Downey) همراه شده است. در ادامه با سینما‎گیمفا همراه باشید.

تام هیدلستون با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام در نقش لوکی، بازگشت خود در فیلم Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» را رسما اعلام کرد. از آنجایی که هیدلستون در این فیلم‎های مارول دارای یک شخصیت منفی است، طبیعی است که یکی از قهرمانان دنیای مارول باید واکنشی نشان دهد؛ چه کسی بهتر از رابرت داونی؟ رابرت با انتشار عکسی در صفحه اختصاصی خود ورود همکارش به شبکه اجتماعی اینستاگرام را تبریک گفت که شاید بهترین کار ممکن باشد. اما شوخی از آنجایی شروع شد که رابرت داونی در زیر عکس از علاقه فوق‎العاده زیاد هیدلستون به شخصیت مردآهنی (Iron Man) نوشت.

مسئله از اینجا شروع شد که تام هیدلستون در رابطه جدیدش با خواننده مشهور تیلر سوییفت (Taylor Swift) تی شرتی بر تن کرد که روی آن نوشته بود: I Love TS که مخفف اسم این خواننده آمریکایی است. توجه داشته باشید که TS همچنین مخفف تونی استارک (Tony Stark) یا همان شخصیت مردآهنی در فیلم‌های مارول است. حالا باید این جوک را فهمیده باشید!

علاوه براین، هیدلستون در جریان فیلم‎برداری فیلم ثور: راگناروک به همراه کریس همسورث و دیگر بازیگران حاضر با نصب عکس‎های بسیار جالبی شروع به اذیت کردن رابرت داونی کردند؛ ما می‎دانیم که رابرت بار دیگر در نقش تونی استارک در فیلم مردعنکبوتی جدید‌ (که با نام Spider-Man: Homecoming شناخته می‌شود) ایفای نقش خواهد کرد. آن‎ها می‎توانند این جنگ‎های اینستاگرامی را به موضوعی در ابعاد جنگ‎ داخلی (Civil War) تبدیل کنند.

مثل اینکه بازیگران مارول حسابی از کار خود لذت می‌برند. حال باید ببینیم که عملکرد آن‌ها در فیلم چطور خواهد بود!

منبع:‌ Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.