تاریخ اکران نسخه‌ سیاه و سفید Logan مشخص شد

30 April 2017 - 10:00

در ماه مارچ سال جاری، برای آخرین بار هیو جکمن در نقش لوگان بر روی پرده‌ی سینما رفت و بعد از ۱۷ سال برای همیشه با این نقش و جهان مردان ایکس خداحافظی کرد. کارگردان فیلم، جیمز منگولد (Mangold)، به هیو جکمن تصمیم گرفت تا فیلمی خشن و پر از خون برای با درجه سنی R بسازد تا هیو جمکن و پاتریک استوارت (Patrick Stewart) به بهترین شکل ممکن لوگان و پروفسور چارلز اگزویر (Professor Charles Xavier) بدرود بگویند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جیمز منگولد در حساب توییتر خود به طرفداران سر سخت فیلم Logan «لوگان» گفت که بار دیگر این فیلم در شانزدهم ماه می در سینماها اکران می‌شود، ولی این بار به صورت سیاه و سفید.

پیشنهاد: طرفدارن سرسخت لوگان که دوست دارند این فیلم را به صورت سیاه و سفید تماشا کنند؛ برای ۱۶ می برنامه‌ای نریزند.

با توجه به لحن جیمز منگولد به نظر می‌رسد که این اکران تنها برای یک شب رخ می‌دهد و مخصوصِ طرفدارانی هست که عللاقه‌ی زیادی به این فیلم دارند. منگولد همچنین بعد از اکران فیلم در سوم ماه مارچ گفته بود که نسخه‌ی بلوری Logan «لوگان» شامل تعدادی عکس سیاه و سفید خیلی زیبا خواهد بود.

البته جیمز منگولد اولین کارگردانی نیست که نسخه‌ی سیاه و سفیدی از فیلم خود را در دسترس طرفداران قرار می‌دهد. کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Mad Max: Fury Road «مکس دیوانه: خشم جاده‌»، جورج میلر (George Miller)، هم یک نسخه‌ی سیاه و سفید از فیلم خود تهیه کرده بود و به همراه نسخه‌ی بلوری در دسترس طرفداران قرار داد.

احتمالا در آینده‌ی نزدیک جیمز منگولد در مصاحبه‌ای از تفاوت نسخه‌ی سیاه وسفید با نسخه‌ی رنگی صحبت می‌کند و دلیل خود برای تهیه این ورژن از فیلمش را با ما در میان می‌گذارد؛ پس برای خواندن اخبار جدید در این مورد، سینماگیمفا را دنبال کنید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.