کریستین ناوارو: سریال Thirteen Reasons Why هنوز داستان برای گفتن دارد

29 April 2017 - 22:00

ستاره فیلم  Thirteen Reasons Why (13 دلیل برای اینکه) کریستین ناوارو (Christian Navarro) امیدوار است فصل دوم این سریال ساخته شود. موفق‌ترین سریال تلوزیونی نتفلیکس بیشترین توییت های سال ۲۰۱۷ را یک ماه بعد از نمایش به خود اختصاص داد. بر اساس آنچه در کتاب جی آشر (Jay Asher) با همین نام آمده، Thirteen Reasons Why درباره روزهای پایانی زندگی هانا بیکر قبل از اینکه بخواهد خودکشی کند، است. با ۱۳ نوار کاستی که او از خود به جا گذاشته، با شخصیت‌های زندگی‌اش که روی او و تصمیمش تأثیر داشتند آشنا می‌شویم. با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از شخصیت‌های مهم این فیلم، تونی با بازی کریستین ناوارو است. تونی مسئول تحویل نوارهای هانا به افراد مورد نظر اوست و از طرفی باید مراقب کلی (دیلان مینت) باشد. این شخصیت از دیگر هم سن و سالان هانا کاملا متفاوت است؛ او آرام‌تر، درون گرا و عاقل‌تر است. به نظر می‌رسد تونی متعلق به زمان و مکان دیگری است.


با شهرت یافتن فیلم Thirteen Reasons Why، انتظار می‌رود فصل دوم آن هم ساخته شود. به نظر می‌رسد نیازی به فصل دوم نباشد و اگر این اتفاق بیفتد فقط به خاطر محبوبیت این فیلم میان طرفداران است. باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی در فصل دوم خواهد افتاد. از آنجایی که بسیاری از پرسش‌ها در پایان فصل اول بی پاسخ ماندند، خط داستانی زیادی برای ادامه دادن این سریال وجود دارد.

یک خط داستانی احتمالی، رابطه میان تونی و هانا است؛ هانا به حدی به تونی اعتماد داشته که نوارهایش را به او داده تا بعد از مرگش به دست افراد خاصی برساند، اما نمی‌دانیم این دو نفر چقدر به هم نزدیک بودند. ناوارو در مصاحبه‌ای با EW  می‌گوید قطعاً داستان بیشتری برای نمایش وجود دارد:

ما رازهایی داریم که نمی‌خواهم الان آنها را برملا کنم. اما امیدوارم پرده از این رازها در فصل دوم برداشته شود. فکر می‌کنم هنوز داستان زیادی برای گفتن وجود دارد.

منبع: screentrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.