اولین تریلر از فیلم The Dark Tower به زودی منتشر می‎‌شود

30 April 2017 - 23:30

معرفی شدن فیلم The Dark Tower «برج تاریک» توسط سونی که اقتباسی از مجموعه کتابی به همین نام، نوشته شده توسط استفن کینگ (Stephen King) هست باعث خوشحالی طرفداران شد؛ چون مدت زیادی هست که منتظرند این جهان به سینما یا تلویزیون بیاید. این فیلم توسط نیکولای آرسل (Nikolaj Arcel) کارگردانی می‌شود و ادریس البا (Idris Elba) و متیو مک‌کاناهی (Matthew McConaughey) نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ادریس البا نقش رولاند دیسچِین (Roland Deschain) یا همان گان‌اسلینگر (the Gunslinger) را برعهده دارد و متیو مک‌کاناهی نقش دندال فلگ (Randall Flagg) را. فیلم The Dark Tower «برج تاریک» پتانسیل این را دارد که تعداد زیادی دنباله داشته باشد و حتی وارد تلویزیون هم شود؛ البته همه‌ی این‌ها به موفقیت فیلم اول باز می‌گردد.

بر روی کاغذ موفقیت این فیلم حتمی هست؛ کارگردانی با استعداد و تیم بازیگری عالی در کنار داستان اصلی خیلی خوب و تعداد زیادی طرفدار می‌تواند موفقیت این فیلم را تضمین کند، یک نکته‌ی مهم این است که این فیلم برای سال‌های زیادی توسط استدیوهای مختلفی در دست ساخت بوده، ولی هیچکدام نتوانسته بودند در ساخت آن موفق شوند. تاریخ اکران این فیلم هم دو بار تاخیر خورده و قرار است در ماه آگوست ۲۰۱۷ بالاخره اکران شود؛ البته این تاخیر به تیم توسعه دهنده کمک کرد تا فرصت بیشتری برای کار بر روی جلوه‌های بصری داشته باشند.

سه ماه تا اکران فیلم باقی مانده و تنها چند تصویر و پوستر از فیلم منتشر شده است که اصلا به تبلیغ برای فیلم کمک نمی‌کند، ولی بالاخره قرار است تریلر این فیلم در هفته‌ی آینده منتشر شود. دو تیلر از The Dark Tower منتشر می‌شود که یکی در قالب ۲D و دیگری ۳D هست.

The Dark Tower شامل هفت جلد رمان هست که توسط استفن کینگ نوشته شده است و چندین کتاب مصور مرتبط به داستان هم وجود دارد که احتمال ساخته شدن اسپین‌های مختلف را افزایش می‌دهد. داستان کتاب درباره‌ی رولاند دیسچِین، آخرین تفنگ‌دار از سرزمین میانه، هست که قصد دارد به برج‌ تاریک برسد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.