غوغای نمایش آزمایشی King Arthur: Legend Of The Sword در سینماها

30 April 2017 - 23:00

فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) سروصدای زیادی را در نمایش آزمایشی‌اش به راه انداخته است. ریبوت کارگردانی شده توسط گای ریچی (Guy Ritchie) در حالی به اکران خود در تاریخ ۱۲ مه (۲۲ اردیبهشت) نزدیک می‌شود که با نمایش دو فیلم Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان ۲) و Alien: Covenant (بیگانه: پیمان) هم زمان شده است. ستاره این فیلم، چارلی هونام (Charlie Hunnam) تمام تلاشش را کرده تا این فیلم را ملموس‌تر نشان دهد و ظاهراً در تمرین مشت زنی، هر روز ۱۰۰۰ مشت زده است. با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی برادران وارنر فیلم‌های دیگری مانند Wonder Woman (زن شگفت انگیز) و Dunkirk (دانکرک) را آماده اکران دارد. اما استودیو این کمپانی تصمیم گرفت روز جمعه نمایش آزمایشی فقط برای فیلم شاه آرتور داشته باشد و این رویداد را “شاه یک روزه” نامید. این رویداد شامل نمایش آزمایشی رایگان صحنه‌هایی از فیلم در ۲۰۰ سینمای AMC بود. کمپانی برادران وارنر دوست داشت بداند تا چه میزان توانسته انتظارات را برآورده سازد.

طبق گزارش سایت خبری Deadline، رویداد شاه یک روزه توانست ۳۰۰۰۰ تماشاچی را روانه این ۲۰۰ سینما کند. AMC تنها برای ۱۵۰ سینما برنامه ریزی کرده بود اما بعد از اینکه بازخوردها را دید، ۱۵۰ سینما دیگر هم اضافه کرد. Yahoo Movies نیز اخیراً تصویر جدیدی از شاه آرتور منتشر کرده که شمشیر افسانه‌ای اش را در دست دارد.

تماشاچیان این نمایش آزمایشی کلاه و پوسترهای فیلم را دریافت کردند. Deadline نیز بازاریابی جالبی با عنوان “شمشیر شاه آرتور ۳۶۰ درجه در سنگ” برای این فیلم کرده است. نمایش این فیلم در حال حاضر در نیویورک، شیکاگو، تورنتو، پاریس و سائوپائولو آغاز شده و هشتم مه همزمان با اکران جهانی‌اش در سینمای مشهور به چینی‌ها در هالیوود، در لس‌آنجلس نیز روی پرده می‌رود.

فیلم شاه آرتور قطعاً شروع خوبی خواهد داشت. برادران وارنر از استقبال بی نظیر طرفداران این فیلم به وجد آمده‌اند. تریلر آخر شاه آرتور صحنه‌های اکشن و جذابی را نشان می‌دهد. پیش بینی می‌شود این فیلم فروش خوبی داشته باشد و از طرفی یکی از خطرناک‌ترین سرمایه گذاری‌ها روی باکس آفیس با بودجه ۱۰۲ میلیون دلاری است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.