جرمی رنر در فیلم زندگینامه داک هالیدی بازی می‌کند

2 May 2017 - 11:00

ستاره‌ی فیلم انتقامجویان، جرمی رنر (Jeremy Renner)، قرار است نقش داک هالیدی را در فیلم زندگینامه‌ی این تفنگ‌دار افسانه‌ای بازی کند. با این که جرمی رنر بیش از هر چیزی برای بازی در نقش هاک‌آی (Hawkeye) در دنیای سینمایی مارول شناخته شده است، ولی با حضور در فیلم‌هایی مثل The Town «شهر» و American Hustle «کلاهبرداری آمریکایی» براش خودش شهرت زیادی به دست آورد. او همچنین برای بازی در فیلم The Town «شهر» کاندید اسکار بهترین بازیگر مکمل و برای بازی در فیلم The Hurt Locker «مهلکه » کاندید اسکار بهترین بازیگر مرد شده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline)، قرار است برای بار دیگر جرمی رنر نقش اصلی یک فیلم باشد. او این بار نقش جان هنری “داک” هالیدی (John Henry “Doc” Holliday) را بازی می‌کند. داک هالیدی یک دندان پزشک در آتالانتا بود که به یک هتف‌ تیرکش تبدیل شد. این فیلم بر اساس دو کتاب درباره‌ی داک هالیدی و کتاب Epitaph: A Novel Of The O.K. Corral نوشته شده توسط مری دوریا راسل (Mary Doria Russell) ساخته خواهد شد. جرمی رانر و دان هندفیلد (Don Handfield) تهیه کنندگان این فیلم هستند که در این باره صحبت کرده‌اند.

ما هیجان زده هستیم تا بار دیگر این شخصیت کلاسیک آمریکایی و تغییر بزرگ شخصیت او را به مخاطبان جدید معرفی کنیم. تغییری که یک مرد معمولی و دندانپزشک را به شخصی تبدیل کرد که وایات ارپ (Wyatt Earp) او را عصبانی‌ترن، سریعترین، مرگبارترین شخص با یک هفت تیر بداند.

رانر با تصمیم به ساخت این فیلم ریسک زیادی کرده است؛ چون در چند سال اخیر فیلم‌های وسترن فروش خوبی نداشته‌اند. فیلم The Hateful Eight «هشت نفرت انگیز» به کارگردانی کوئنتین تارانتینو با بودجه‌ی ۴۴ میلیون دلار تنها ۵۴ میلون دلار در آمریکا فروش داشت و فیلم The Magnificent Seven «هفت دلاور» هم با بوجه‌ی ۹۰ میلیون دلاری، فقط ۹۴ مییلون دلار در آمریکا فروش داشت.

البته این اولین فیلم وسترن جرمی رنر نیست و او قبلا در فیلم The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford «ترور جسی جیمز توسط رابرت فورد بزدل» در کنار بازیگرانی مثل برد پیت و کیسی افلک (Casey Affleck) بازی کرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.