فصل ۱۳ It’s Always Sunny in Philadelphia یک سال تاخیر خواهد داشت

3 May 2017 - 11:00

سریال It’s Always Sunny in Philadelphia «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» از سال ۲۰۰۵ از شبکه‌ی FX در حال پخش هست و از ۲۰۱۳ و فصل نهم به شبکه‌ی FXX منتقل شد. در طی سال‌های گذشته این سریال همیشه طرفداران وفادار و ثابتی داشته است که به ادامه‌ی یافتن این سریال کمک بسیاری کرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یک بار ایرلندی مکان اصلی برای اتفاقتی است که در سریال رخ می‌دهد و داستانِ دنیس (Dennis)، خواهر دنیس، دی (Dee)، پدرشان فرانک و دوستانشان چارلی و مک (Mac) را دنبال می‌کند که به ترتیب توسط گلن هورتون (Glenn Howerton)، کیتلین اولسون (Kaitlin Olson)، دنی دویتو (Danny DeVito)، چارلی دی (Charlie Day) و راب الننی (Rob McElhenney) که خالق این سریال هم هست بازی می‌شوند.

این سریال ترسی از توهین کردن به دیگران ندارد و پس از فصل دوازدهم که یکی از بهترین فصل‌های این سریال بوده و در سال گذشته، برای فصل ۱۳ و ۱۴ هم تایید شد، ولی جدایی گلن هورتون که به دلیل پیوستن او به NBC هست در ساخت فصل ۱۳ تاخیر به وجود آورد.

در مصاحبه‌ای که کیتلین اولسون داشته بیان کرد که این سریال ادامه خواهد یافت، ولی با یک سال تاخیر.

ما تصمیم گرفتیم تا فصل سیزده سریال را یک سال عقب‌تر ببریم؛ چون هر کدام از ما با پروژه‌های مختلفی مشغول هستیم که باعث ناهماهنگی در برنامه‌ها شده است. پس از پایان فیلمبرداری این فصل از  The Mick من دوباره به سراغ «فیلادلفیا همیشه آفتابی است» می‌روم.

جدایی احتمالی گلن هورتون یکی از دلایل تاخیر فصل ۱۳ سریال هست، ولی کیتلین اولسون تصمیم گرفت که به او اشاره نکند. او به تازگی فیلمبرداری سریال The Mick برای شبکه‌ی فاکس را به اتمام رسانده است. چارلی دی هم در حال ساختن حرفه خود هست و آخرین فیلم او هم Fist Fight هست. مک‌الننی قرار است فیلم لایو اکشنی بر اساس بازی Minecraft بسازد و دویتو هم مشغول کار در پروژه‌ی The Prince on Broadway «شاهزاده‌ای در برادوی» است.

منبع: SCREENRANT

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.