پست هنری کویل به مناسبت روز ملی ابرقهرمان‌ها

2 May 2017 - 14:00

هنری کویل (Henry Cavill) که نقش سوپرمن را در دنیای عظیم دی سی برادران وارنر بازی می‌کند، روز ملی ابرقهرمان‌ها را با تحسین بازیگران دنیای مارول و دی سی جشن گرفت. DCEU با دو فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت) و Suicide Squad (جوخه انتحاری) برادران وارنر شروع دشواری در سال ۲۰۱۶ داشت چون با موجی از نمرات منفی و واکنشات تفرقه انداز از سوی مخاطبین مواجه شد و این در حالی بود که هر دو این فیلم‌ها باکس آفیس موفقی داشتند. به دنبال اکران این دو فیلم، طرفداران کتاب‌های کامیک به بحث درباره مزایای شیوه‌ای که برادران وارنر برای خلق ابرقهرمانان سینماتیک در پیش گرفته پرداختند و DCEU را با فرنچایز X-Men (مردان ایکس) فاکس قرن ۲۰ و دنیای سینماتیک مارول مقایسه کردند. با سینماگیمفا همراه باشید.

کویل تصویری از خود با تی شرت سوپرمن را روی پروفایل اینستاگرام خود به مناسبت جشن روز ملی ابرقهرمان‌ها منتشر کرد. او زیر این عکس ستاره‌های دنیای سینماتیک دی سی، مارول و فرنچایز مردان ایکس فاکس را تَگ کرد و تمامی آنها را به خاطر فیلم‌های ابرقهرمانی که بازی کرده‌اند، تحسین کرد.

همان‌طور که طرفداران دنیای مارول و دی سی به خوبی می‌دانند، حرف‌هایی که پیرامون فیلم‌های ابرقهرمانی رد و بدل می‌شوند در دنیای مجازی مسموم هستند و بیشتر طرفداران معتقدند به داوران فیلم‌ها رشوه داده شد تا به فیلم بتمن در مقابل سوپرمن نمره منفی دهند. با داغ شدن این بحث، رقابت میان طرفداران دی سی و مارول بیشتر شده است. هرچند پست اینستاگرام کویل که روز ملی ابرقهرمان‌ها را جشن می‌گیرد این مسئله را کاملا مشخص کرده که هیچ رقابتی میان ستاره‌های فیلم‌های بزرگ ابرقهرمانی استودیوهای مارول، فاکس و برادران وارنر وجود ندارد. کویل ستارگان فیلم‌های The Avengers، Guardians of the Galaxy، X-Men: Apocalypse و Deadpool و همچنین دوستان بازیگر خودش در دنیای سینماتیک دی سی که با او در Justice League (لیگ عدالت) هم بازی خواهند بود، و هم بازی‌هایش در فیلم جوخه انتحاری را مورد ستایش قرار داده است. این نشان دهنده‌ی اتحاد بازیگرانی است که قهرمانان مورد علاقه طرفداران هستند.

البته پست کویل مانع رقابت دنیای مارول و دی سی نشده و بحث‌های مسموم میان طرفداران در سال‌های اخیر را پایان نمی‌دهد. قطعاً این پست کویل نشان می‌دهد که او قدردان ارزش جنگیدن ابرقهرمانان برای برقراری صلح است و این بهترین روش برای جشن گرفتن روز ملی ابرقهرمانان می‌باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.