«سلام بمبئی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

2 May 2017 - 15:32

فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمد‌پور با بازی محمدرضا گلزار، دیا میرزا، بنیامین بهادری، گلشن گروور و… که اواخر پاییز سال گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال شد، قرار است از فردا در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

در حالی که این روزها در برخی معابر پوسترهای فیلم «سلام بمبئی» دیده می شود، پخش کننده ویدیویی این فیلم قرار است «سلام بمبئی» را از فردا در شبکه نمایش خانگی توزیع کند.

«سلام بمبئی» سال گذشته در ابتدای اکران خود با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد و تا اواخر دی ماه هم عنوان پر فروش‌ترین فیلم در حال اکران را به خود اختصاص داده بود. اما پس از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و با اکران «خوب، بد، جلف» و کم شدن تعداد سالن‌های این فیلم، فروش آخرین ساخته قربان محمد پور رفته فته شیب نزولی پیدا کرد.

«سلام بمبئی» که در جدول فروش سال گذشته عنوان سومین فیلم پرفروش را به خود اختصاص داد، قرار است از فردا در شبکه نمایش خانگی توزیع شود. تصویر گستر پاسارگاد، پخش‌کنندگی این فیلم را در شبکه ویدیویی بر عهده دارد.

نسخه دوبله «سلام بمبئی» اوایل بهمن ماه در برخی سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد که برخلاف نسخه اصلی خیلی مورد توجه مخاطبان قرار نگرفت. قربان محمد پور پیش تر در گفت وگو با آی سینما اعلام کرده بود که هدفش از دوبله «سلام بمبئی» مخاطبان شهرستانی و اشخاصی بودند که خواندن زیر‌نویس‌های برای آنها آسان نبوده است.

پیش از این صحبت‌های مختلفی در مورد ساخت دومین قسمت از «سلام بمبئی» با نام «دختر شیطان» از سوی قربان محمد‌پور نیز شنیده شده است، اما همچنان تکلیف ساخت آن به‌طور قطعی مشخص نیست.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.