استپن ولف به شکل لگو در لیگ عدالت دیده خواهد شد

2 May 2017 - 23:00

اخیراً تصاویری لگو جدید Justice League (لیگ عدالت) منتشر شده‌ که نشان می‌دهند چگونه استپن ولف (Steppenwolf) تبهکار در این فیلم ظاهر می‌شود. خیلی قبل‌تر از اینکه لیگ عدالت به واقعیت تبدیل شود، شایعاتی بر سر زبان‌ها افتاده بود که دارک ساید قدرتمند، تبهکار این فیلم خواهد بود. وقتی فیلم جلوتر رفت، نظریه‌های ابتدایی رنگ واقعیت بیشتری به خود گرفتند اما یک تغییر دیده شد. همانند حقه‌ی دنیای مارول درباره حضور Thanos به‌عنوان شخصیت بد داستان، دنیای دی سی نیز از شایعه حضور دارک ساید استفاده کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

بتمن در مقابل سوپرمن چنین تصویری را نشان داد، جایی که بتمن آرزو داشت سمبلی از دارک ساید و ارتش Parademons را به نمایش بگذارد. صحنه‌ای حذف شده در این فیلم استپن ولف را نشان می‌دهد که رهبر دارک ساید در سیاره آپوکولیپس است.  در این صحنه او به‌صورت برجی از طلا نشان داده شده که به Lex Luthor  می‌گوید چگونه روز رستاخیز را بسازد و Motherboxes را تمسخر می‌کند، اینها همه در لیگ عدالت نشان داده می‌شوند. اکنون با تصویر تازه منتشر شده اسباب بازی جدید، ظاهر تازه‌ای از استپن ولف را در فیلم امسال می‌بینیم.

دنیای دی سی تعدادی عکس توییت کرده که لگو جدیدی از لیگ عدالت را نشان می دهند که لیگ را در مقایل Parademons و استپن ولف قرار می دهد.

اگرچه این تصویر کوچک است اما کاملا مشخص است که استپن ولف لیگ عدالت متفاوت از ورژنی است که در صحنه حذف شده فیلم دیدیم. بجای طلایی بودن، نقره ای با لکه های قرمز است. به نظر می رسد این استپن ولف بیشتر انسان باشد و بجای اینکه پوست فلزی مانند فیلم بتمن در مقابل سوپرمن داشته باشد زره می پوشد. ظاهرش همانند چیزی است که در کامیک ها می بینیم. البته این می تواند با فیلم آخر خیلی فرق داشته باشد اما هر یک از شخصیت ها با چیزی که تابحال دیده ایم یکی هستند.

این امکان وجود دارد که استپن ولف با حمله به تیم لیگ عدالت قیافه دیگری داشته باشد. این تصاویر همچنین دو سایه متفاوت از Parademons را نشان می دهند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.