تریلر Dunkirk به زودی منتشر می‌شود

3 May 2017 - 11:30

تریلر بعدی فیلم کریستوفر نولان (Christopher Nolan)، یعنی Dunkirk «دانکرک»، در جمعه و با اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» در سینماهای آمریکا پخش می‌شود. پخش شدن تریلر دانکرک با فیلم نگهبانان کهکشان ۲ تصمیم خوبی است چون تبلیغ بسیار خوبی برای فیلم دانکرک محسوب می‌شود؛ چون که قرا است درتابستان امسال اکران شود. سونی هم این کار را برای پخش کردن تریلر فیلم The Darker Tower «برج تاریک» انجام خواهد داد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلمنامه‌ی Dunkirk «دانکرک» به دست نولان نوشته شده است و خود او نیز این فیلم را کارگردانی می‌کند. فیلم بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است که درباره‌ی نجات سربازان متحدین از منطقه‌ی دانکرک در جنگ جهانی دوم هست. این عملیات در سه جبهه جریان داشت، درگیری نیروهای هوایی، نجات سربازان ارتش از دریا و سربازانی که ساحل را ترک می‌کردند.

بازیگرانی مثل فین وایت‌هد (Finn Whitehead)، هری استایلز (Harry Styles)، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، مارک رایلنس (Mark Rylance) و تام هاردی (Tom Hardy) که در فیلم‌های Inception «تلقین» و The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» هم با نولان همکاری کرده است در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

همانند آخرین فیلم‌های نولان، یعنی Interstellar «بین ستاره‌ای» و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد، بیشتر صحنه‌های دانکرک به صورت ایمکس (IMAX) فیلمبرداری شده است که صحنه‌ی بزرگ نبرد هم شاملش می‌شود. البته روش استفاده نولان از دوربین‌های ایمکس با دیگر کارگردانان فرق می‌کند و  او شیوه‌ی خاص خودش را دارد. جدا از این که تعداد زیادی برای تماشای فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» می‌روند؛ دلیل دیگری هم برای پخش کردن این تریلردر سینماها وجود دارد: حسی که بینندگان از تماشای این تریلر در سینما خواهند داشت خیلی با کسانی که تریلر به صورت آنلاین تماشا می‌کنند فرق  دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.