کارگردان افسانه‌ای ژانر وحشت تحمل دیدن فیلم Reservoir Dogs را نداشت

3 May 2017 - 15:00

بعد از اکران فیلم Reservoir Dogs «سگ‌های انباری» در جشنواره‌ی فیلم ساندنس (Sundance) در سال ۱۹۹۲، خشونت زیاد فیلم باعث افزایش محبوبیتش شد. موضوعاتی از این دست برای فیلم‌های مستقل خیلی خوب هست و باعث می‌شوند که بیشتر دیده شوند. این موضوع به کوئنتین تارانتینو و تیم توسعه‌ی دهنده‌ی Reservoir Dogs «سگ‌های انباری» نشان داد که فیلم‌ آن‌ها فقط یک فیلم خشنِ پر از خون‌ریزی نیست. البته یک کارگردان افسانه‌ای ژانر وحشت هست که تحمل آن سطح از خشونت را نداشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کوئنتین تارانتینو بیان کرده است که در سال ۱۹۹۲ و در جشنواره‌ی سیتجس (Sitges،) وس کریون (Wes Craven) بعد از چند دقیقه که اکران فیلم شروع شده است سالن را ترک می‌کند.

آن‌ها فیلم Dead Alive «مرده زنده» به کارگردانی پیتر جکسون (Peter Jackson) را نشان داده بوند که پر از خون و مغز له شده‌ی زامبی هست. بالاخره من مخاطبی را پیدا کرده بودم که سالن را ترک نمی‌کرد و من حتی درباره‌ی این موضوع در معرفی فیلم هم شوخی کردم. پنج نفر سالن را ترک کردند که وس کریون هم جز آن‌ها بود. کسی که فیلم Last House on the Left «آخرین خانه سمت چپ» را ساخته است سالن را ترک کرد؟ کسی که فیلم «آخرین خانه سمت چپ» را ساخته است تحمل دیدن فیلم من را ندارد.

وس کریون اعلاوه بر فیلم Last House on the Left، فیلم‌های ترسناک Scream «جیغ»، The Hills Have Eyes «تپه ها چشم دارند» و  A Nightmare On Elm Street «کابوس در خیابان الم» را هم کارگردانی کرده است.

کوئنتین تارانتینو همچنین درباره‌ی اکران فیلم در جشنواره‌ی ساندنس هم صحبت کرد که خیلی بد بود. نکته‌ای که او بر آن تاکید داشت مربوط به صحنه‌ی شکنجه هست که به نظر او بهترین سکانس فیلم هست.

در آن زمان خیلی‌‌ها درباره‌ی سکانس شکنجه صحبت می‌کردند. یک بار استیو بوشمی (Steve Buscemi) به من گفت که”کوئنتین شنیدی که مردم چی می‌گن؟ دارن میگن که سکانس شکنجه باعث نابودی فیلم شده.” من هم جواب دادم که “داری چی میگی؟ این صحنه بهترین ساکنس تو کل فیلم هست! دیدی چند نفر سالن ترک کردن؟ درستش همینه.”
منبع: cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.