تاریخ انتشار نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی فیلم Resident Evil: Vendetta اعلام شد

3 May 2017 - 23:00

در ماه مارس میلادی مشخص شد که فیلم Resident Evil: Vendetta «رزیدنت اویل: انتقام» در روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه (۱۹ ژوئن میلادی) در برخی سینماها به صورت محدود به روی پرده می‌رود؛ این در حالی است که به صورت بین‌المللی، اکران آن از روز شنبه ۶ خرداد ماه (۲۷ می ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. در حال حاضر مطلع شدیم که این فیلم از چه زمانی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار خواهد گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلم CG «رزیدنت اویل: انتقام» در روز سه‌شنبه ۳۰ خرداد ماه (۲۰ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت دیجیتالی و در روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ماه (۱۸ جولای ۲۰۱۷) نیز به صورت فیزیکی و به صورت دیسک‌های DVD، بلوری و بلوری ۴K عرضه و منتشر خواهد شد.

شایان ذکر است که نسخه‌ی بلوری ۴K یک بسته خواهد بود که شامل سه دیسک می‌شود. این سه دیسک شامل نسخه‌ی ۴K Ultra HD، نسخه بلوری و دیسک پشت صحنه‌های ساخت این فیلم خواهد بود. طرفداران می‌توانند با خرید این فیلم از خرده‌فروشی «بست بای» به یک استیل بوک اختصاصی دست یابند.

فیلم «رزیدنت اویل: انتقام» توسط تاکانوری تِسوجیمیتو (Takanori Tsujimoto) کارگردانی شده است و توسط استودیوی «سونی پیکچرز» تهیه و انتشار می‌یابد.

منبع : DualShockers

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.