نتفلیکس به دنبال قرارداد با برادران افلک جهت بازی در فیلم Triple Frontier

4 May 2017 - 16:00

به نظر می‌رسد که «نتفلیکس» و برادران افلک در تلاشند تا فیلم Triple Frontier «سه مرز» را پس از مشکلات و موانع متعددی که بر سر راه ساختش قرار گرفته، به تولید برسانند. این فیلم در دستان استودیوی «پارامونت» است و چندی قبل دو بازیگر در نظر گرفته شده برای ایفای نقش در آن یعنی تام هاردی (Tom Hardy) و چنینگ تیتوم (Channing Tatum) از این پروژه کناره‌گیری کردند. با سینما گیمفا همراه باشید.

«سه مرز» به مدت چند سال است که در دست توسعه قرار دارد و زمانی قرار بود که تام هنکس (Tom Hanks) و کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) به ترتیب در سمت‌های بازیگر و کارگردان به ساخت این فیلم بپردازند. پس از خروج افراد نامبرده، جی‌.‌سی چندور (J.C. Chandor) به عنوان کارگردان و تام هاردی و چنینگ تیتوم به ترتیب به عنوان کارگردان و بازیگر به این پروژه پیوستند. اما چندی پیش مشخص شد که هاردی و تیتوم از این فیلم کناره‌گیری کرده‌اند.

طبق گزارش «ددلاین»، سرویس «نتفلیکس» در حال رایزنی با تیم تولید این پروژه جهت پخش آن است و بن و کیسی افلک را به عنوان نقش‌های اصلی این فیلم درنظر دارد تا در کنار ماهرشالا علی (Mahershala Ali) به ایفای نقش بپردازند. در صورت توافق، «سه مرز» تبدیل به نخستین فیلمی خواهد شد که از سال ۱۹۹۷ میلادی، برادران افلک با یکدیگر همبازی می‌شوند. آخرین نقش‌آفرینی این دو در یک پروژه به فیلم Good Will Hunting «ویل هانتیگ خوب» برمی‌گردد. اگرچه کیسی افلک در فیلم Gone Baby Gone «عزیز از دست رفته» ساخته‌ی بن افلک به نقش‌آفرینی پرداخته اما بن تنها به عنوان کارگردان در این پروژه حضور داشته است.

«سه مرز» فیلمی اکشن / هیجانی خواهد بود که وقایع آن در مرزی بین سه کشور پاراگوئه، آرژانتین و برزیل جریان دارد. جایی که ماموران تلاش می‌کنند تا تروریستی بدنام را از آن منطقه خارج کنند. فیلمنامه‌ی «سه مرز» توسط نویسنده‌ی برنده اسکار مارک بول (Mark Boal) به نگارش درآمده است که نوشتن فیلمنامه‌ فیلم‌ برنده‌ اسکار ساخته‌ی کاترین بیگلو یعنی The Hurt Locker «قفسه درد» را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. تاریخ اکران این فیلم همچنان نامشخص است و امید می‌رود تا زمان مشخص نشدن کامل عوامل سازنده‌ی آن از این مهم اطلاعی در دسترس نباشد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.