مراحل فیلمبرداری فیلم Aquaman رسماً آغاز شد

4 May 2017 - 16:00

فیلمبرداری فیلم Aquaman «آکوامن» به صورت رسمی آغاز شد. جیسون موموآ (Jason Momoa) در نقش آرتور کوری (Arthur Curry) / آکوامن به صورت کوتاه در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» به ایفای نقش پرداخت و نقشی بزرگتر از قبل نیز در فیلم Justice League «لیگ عدالت» خواهد داشت. با این وجود، فیلم مستقل این ابرقهرمان قرار است که از ماه دسامبر ۲۰۱۸ میلادی به اکران دربیاید و طبق گفته‌های جیمز وان (James Wan) کارگردان این فیلم، این بزرگترین پروژه‌ی این کارگردان صاحب سبک خواهد بود که ساخته می‌گردد. با سینما گیمفا همراه باشید.

استودیوهای «برادران وارنر» و «DC Comics» تلاش دارند تا فیلم «آکوامن» را متفاوت از ساخته‌های قبلی خود در جهان سینمائی DC بسازند. با توجه به اطلاعیه‌ی اخیر وان، این پروژه یک گام به واقعیت نزدیک‌تر شده و مراحل تولید آن آغاز شده است.

وان با انتشار تصویری در توییتر رسمی خود خبر از آغاز مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم «آکوامن» داد. این تصویر در استرالیا، محل فیلمبرداری این پروژه گرفته شده است. تصویر مذکور را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

پیش از این اعلام شده بود که فیلمبرداری فیلم «آکوامن» از ماه می میلادی آغاز خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که یحیی عبدول-متین دوم (Yahya Abdul-Mateen II) و تمورا موریسون (Temuera Morrison) جهت حضور در استرالیا و ضبط صحنه‌های خود آماده می‌شوند و به زودی به عوامل تولید مستقر خواهند پیوست.

از جمله دیگر اشخاصی که در فیلم «آکوامن» حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند می‌توان به آمبر هرد (Amber Heard)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، ویلیم دافو (Willem Dafoe) اشاره کرد. فیلم مورد انتظار «آکوامن» از روز جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ (۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت. از سوی دیگر، فیلم «لیگ عدالت» نیز اکران خود را از روز جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) آغاز خواهد کرد.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.