تریلر اول فیلم The Dark Tower منتشر شد

6 May 2017 - 10:30

تریلر اول برای فیلم The Dark Tower «برج تاریک» منتشر شد. این اقتباس سینماتیک از رمان موفق استفن کینگ (Stephen King) در صورت موفق بودن راه را برای بسیاری از سریال‌ها و اقتباس‌های دیگر هموار خواهد کرد. با حضور ادریس البا (Idris Elba) در نقش رونالد دشان / تفنگ‌دار و متیو مک‌کانهی (McConaughey) در نقش مرد سیاهپوش این فیلم در صورت پرداخت مناسب تبلیغاتی این پتانسیل را دارد که استودیوی سونی را از بحران مالی‌ کنونی خارج کند. تاریخ اکران The Dark Tower تا کنون دوبار به تعویق افتاده‌است تا دست اندرکاران ساخت فیلم بتوانند زمان بیشتری را بر روی مراحل پایانی تولید فیلم صرف کنند، در نتیجه تریلر کامل این فیلم به تازگی منتشر شده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

همانطور که می‌شد انتظار داشت، تریلر در لحن خود بسیار تاریک است؛ رونالد کاراکتری درگیر است که بار سنگین بر روی دوش او با آمدن شخصیت جیک سنگین‌تر می‌شود اما در عین حال حسی درونی به او می‌گوید که نمی‌تواند جیک را پس بزند. کلیت فیلم تشابهات بسیاری به یک وسترن مدرنیزه دارد مخصوصا جایی که در جهان دیگر شخصیت رونالد سعی دارد با عبور از مرد سیاهپوش راه خود را به سمت برج تاریک هموار کند.

در کنار البا و مک‌کانهی بازیگر تازه‌وارد تام تیلور (Tom Taylor) نقش جیک چمبرز را بر عهده خواهد دارد. به دنبال مرگ پدرش، جیک خود را در دنیایی دیگر می‌یابد، جایی که او برای اولین بار با شخصیت تفنگ‌دار در بیابان آشنا می‌شود. برای رونالد، تنها هدف باقی‌مانده، پیدا کردن برج معروف و جلوگیری از نابودی آن است. در این بین نیز شخصیت مرد سیاهپوش تلاش خواهد کرد آنها را به هر شکل ممکن متوقف کند. اثر اوریجینال کینگ به اندازه هفت کتاب و چندین کتاب مصور به طول می‌انجامد؛ در واقع با داستانی روبرو هستیم که به این زودی‌ها به اتمام نخواهد رسید. همزمان جنس داستان و غنای آن نیز به نحوی است که ارزش پرداختن به کوچک‌ترین جزئیات را داشته‌باشد.

The Dark Tower در تاریخ ۱۳ مرداد سال جاری راهی سینماها خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p
دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.