شخصیت گامورا در شماره سوم Guardians of the Galaxy نقشی کلیدی خواهد داشت

4 May 2017 - 22:30

در آستانه اکران عمومی جدیدترین ساخته استودیوی مارول یعنی Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان شماره دوم» هستیم و از هم اکنون نویسنده و کارگردان جیمز گان (James Gunn) و زوئی سالدانا (Zoe Saldana) نیم نگاهی به آینده این فرنچایز دارند. از همان زمانی که فیلم اول معرفی شد و به اکران درآمد، مشخص بود که گان قصد دارد نگاهی عمقی به رابطه بین دو خواهر گامورا و نبیولا داشته‌باشد. به عنوان دو قاتل حرفه‌ای که توسط تانوس پرورش یافته و آزمایش شده‌اند، آنها نه تنها برداشتی منحصر به فرد از رقابت خواهرانه را به نمایش می‌گذارند، بلکه بهترین نمای ممکن از خدای دیوانه، تانوس را به نمایش می‌گذارند که قرار است به زودی از سایه‌ها خارج شده و در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام‌جویان: جنگ ابدی» به نمایش درآید. با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالی که گفته شده‌است نگهبانان قرار است نقشی کلیدی در فیلم انتقام جویان داشته‌باشند، گامورا و نبیولا به احتمال فراوان نقشی حتی پررنگ‌تر بر روی داستان فیلم خواهند داشت. در واقع جایگاه منحصر به فرد این دو خواهر در دنیای سینماتیک مارول باعث می‌شود که حتی صحبت‌هایی مبنی بر ساخت اسپین آف پیرامون شخصیت نبیولا به وجود آید. در مورد گامورا نیز جیمز گان اعلام کرده‌است که تمرکز اصلی فیلم سوم نگهبانان کهکشان به طور خاص بر روی این کاراکتر قرار خواهد داشت.

در گفتگوی خود با USA Today پیرامون فیلم جدید، گان اعلام کرد با اینکه تنها کارهای مقدماتی در مورد فیلم سوم آغاز شده‌است اما از هم اکنون در حال مشورت با ستارگان فرنچایز در مورد شخصیت آنها و داستان احتمالی است. طبق گفته این کارگردان گفتگوهایی با کریس پرت (Chris Pratt) در مورد ایده‌های داستانی و «بحث‌های کاملا جدی» با سالدانا در مورد تاثیرگذاری شخصیت او در فیلم آینده صورت گرفته‌است.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.