Wonder Woman به یکی از فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شباهت دارد

5 May 2017 - 18:00

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» یکی از اولین فیلم‌های تابستانی امسال هست که قصد دارد تعداد زیادی به سینما بکشاند، ولی تنها فیلم ابرقهرمانی تابستان امسال نیست؛ در کمتر از یک ماه دیگر، فیلم مورد انتظار Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) نیز اکران می‌شود. یکی از کسانی که این فیلم را تماشا کرده از شباهت آن با یکی از فیلم‌های دنیای سینمهایی مارول صحبت کرده است. در ادمه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان شاو (John Shaw)، رئیس انجمن مدیریت سینما، در حساب توییتر خود گفته است که فیلم Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» از هر لحاظ هیجان انگیز و سرگرم کننده هست. شاو یکی از مسئولان و مقامات سینما محسوب می‌شود و اعلاوه بر کار مدیریتی، مشاور، خریدار فیلم، توزیع کننده و بازاریاب هم هست. البته شاو بیان نکرد که کجا این فیلم را تماشا کرده، ولی چیزِ مشخص، این است که یک اکران خصوصی برای افراد خاصی بوده است.

Wonder Woman «زن شگفت‌انگیز» از همه لحاظ یک فیلم هیجان انگیز و سرگرم کننده هست. با جلوه‌های ویژه‌ی و شخصیت پردازی عالی. با یک فیلم بلاکباستر در تابستان به خوبی  Captain America «کاپیتان آمریکا» (۳۷۰ میلیون دلار) روبرو خواهید شد.

در هفته‌های آینده هم بارخوردهای بیشتری از فیلم Wonder Woman منتشر می‌شوند، ولی اولین بازخورد می‌تواند برای جکینز بسیار  خوشحال کننده باشد؛ چون که بعد از کارگردانی Thor: The Dark World «تور: دنیای تاریک»، اولین فیلم ابرقهرمانی خود را کارگردانی کرده است. البته از آنجایی که توییت شاو تنها به ۱۴۰ حرف محدود هست معلوم نیست که منظورش کدام فیلم Captain America «کاپیتان آمریکا» هست؛ اما آوردن ۳۷۰ میلیون دلار می‌تواند به فیلم اول اشاره داشته باشد که ۱۶۸ میلیون دلار در آمریکا و ۱۹۳ میلیون دلار در دیگر نقاط جهان فروش داشت.

البته مطمئناً منظور شاو میزان فروش فیلم نبوده و بیشتر شباهت ساختاری دو فیلم منظورش بوده است؛ چون دو فیلم Man of Steel «مردی از فولاد» و Batman V Superman: Dawn of Justice «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت» که در سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۵ اکران شده‌اند به ترتیب ۶۶۸ و ۸۷۳ میلیون دلار فروش داشته‌اند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.