ستاره‌ی سریال Nashville به فصل دوم Stranger Things پیوست

6 May 2017 - 12:00

سریال Stranger Things. که در تابستان سال گذشته بدون سروصدا از شبکه‌ی نتفلیکس پخش شد، خیلی موفق عمل کرد و فصل دوم آن هم مدتی بعد تایید شد. سازندگان این سریال برای فصل دوم، قول داستانی بزرگ‌تر، تاریک‌تر و وحشت گرا داده‌اند. همچنین گفته شده است که عدالت در مورد شخصیت محبوب طرفداران، بارب (Barb)، نیز برقرار می‌شود و البته تمرکز بیشتری بر روی دنیای وارونه (Upside Down) خواهند گذاشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بازیگران جدیدی هم به سریال اضافه شده‌اند، از جمله پل رایزر (Paul Reiser) از سریال Mad About You «دیوانه ی تو» و Aliens «بیگانگان»، شان آستن (Sean Astin) از Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» و بازیگر دانمارکی، لینیا برتلسن (Linnea Berthelsen). پل رایزر نقش مردی مهربان را دارد که در دبیرستان با جویس (Joyce) با بازی ویونا رایدر (Winona Ryder) هم کلاسی بوده است و شان آستین نقش یکی از اعضای بالا رتبه‌ی وزارت انرژی را دارد، ولی نقش لینیا برتلسن کمی مبهم‌تر هست؛ او نقش زنی به نام رومن (Roman) را دارد که از لحاظ احساسی ضربه خورده‌ است.

بر اساس گزارش سایت TV Line ویل چیس برای مدت محدودی نقشی حیاتی در سریال خواهد داشت. او بازی در نقش نیل میفیلد (Neil Mayfield) را برعهده دارد که به تازگی به شهر هاکینز (Hawkins) آمده است. این گزارش می‌‌تواند به این اشاره داشته باشد که او پدر بچه‌های جدید، مکس و بیلی، هست.

سازندگان Stranger Things درباره‌ی اطلاعاتی که از سریال منتشر می‌کنند حساسیت بالایی به خرج می‌دهند و به همین خاطر هنوز زود است که بخواهیم با اطمینان از نقش ویل چیس صحبت کنیم. البته اگر او پدر مکس و بیلی باشد، باید گفت که غیرممکن است خانواده‌ی او از مشکلات دوری کنند. مکس بچه‌ای مشکوک با گذشته‌ی پیچیده است در حالی که بیلی پسری با اعتماد به نفس بالا، دمدمی مزاج و خشن هست که کارهای غیرقابل پیشبینی می‌کند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.