مدت زمان فیلم زن شگفت انگیز مشخص شد

6 May 2017 - 13:00

کمپانی برادران وارنر یک ماه دیگر فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) را روی پرده نقره‌ای می‌فرستد و حالا مدت زمان این فیلم نیز مشخص شده است. Gal Gadot قبلاً در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) دیده شد و برخلاف تضاد زیاد در این فیلم، او توانست توجه مخاطبین را جلب زن شگفت انگیز کند. اکنون کمپانی برادران وارنر تولید این فیلم را به پایان رسانده و به طرفداران این امید را می‌دهد که زن شگفت انگیز یک سال بعد از بتمن در برابر سوپرمن راهی سینماها می‌شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اکنون زمان زیادی تا اکران اولین فیلم کاملا زنانه به کارگردانی پتی جنکینز (Patty Jenkins) باقی نمانده است. این مسئله روزهای پایانی پس از تولید را نشان می‌دهد اما با پیش نمایش‌ها و پیش فروش بلیط ها از این ماه، به نظر می‌رسد مدت زمان زن شگفت انگیز مشخص شده است.

یکی از کاربران رددیت عکسی از فرایند خریداری بلیط های پیش فروش شده ی زن شگفت انگیز در بریتانیا منتشر کرده که نشان می‌دهد مدت زمان رسمی فیلم مشخص شده است. اگر این سینما یا محل فروش بلیط اطلاعات درستی داشته باشد، زن شگفت انگیز ۱۴۱ دقیقه یا ۲ ساعت و ۲۱ دقیقه خواهد بود و این مدت زمان به بیننده این امکان را می‌دهد تا زمان زیادی را با قهرمان زن این فیلم سپری کند. اگرچه این مدت زمان هنوز رسمی نیست، و مدت زمان  واقعی ممکن است طولانی‌تر یا کوتاه‌تر از این باشد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    احتمالن این فیلمم نیم ساعتی حذفیات داره
    مث همیشه باید منتظر نسخه بلوری موند