بن افلک دوباره تمرین برای بازی در بتمن را از سر گرفته است

6 May 2017 - 14:00

طبق گزارشات به عمل آمده بن افلک (Ben Affleck) دوباره تمرینش را شروع کرده و لباس The Batman (بتمن) را به تن کرده است. اگر بخواهیم نگاهی بر پیشرفت فیلم بتمن داشته باشیم، می‌بینیم که برادران وارنر در سال ۲۰۱۳ اعلام کردند که افلک جدیدترین بتمن تاریخ این فیلم خواهد بود. این بازیگر در فیلم‌های دنیای سینماتیک دی سی مانند Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و Suicide Squad (جوخه انتحاری) که هر دو سال گذشته اکران شدند، بازی کرده است. قرار است افلک در فیلم جدید Justice League (لیگ عدالت) نیز بازی کند و سال گذشته اعلام شد که فیلم مستقل بتمن با بازی و کارگردانی افلک ساخته خواهد شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

گفته شده بتمن در سال ۲۰۱۷ کار فیلم‌برداری اش را آغاز می‌کند اما این برنامه بارها به تعویق افتاد. ابتدا افلک از منصب کارگردانی کناره گیری کرد و مت ریوز (Matt Reeves) جایگزین او شد. سپس شایعاتی مبنی بر کنار گذاشتن افلک به‌عنوان بازیگر این فیلم منتشر شد. افلک در ماه مارس اعلام کرد که دوره بازپروری الکل خود را کامل کرده و گزارشاتی منتشر شدند که اعلام می‌کردند این بازپروری به عدم کارگردانی بتمن یا بازی او در این فیلم ربطی ندارد. حالا خبری مبنی بر آغاز تولید این فیلم منتشر شده است.

طبق گزارش این هفته The Wrap، آمبرتو گونزالز (Umberto Gonzalez) به نقل از منبع بدون نامی اعلام کرده که افلک تمرینات خود برای بازی در نقش بتمن را شروع کرده است:

تازه متوجه شده‌ام که بن افلک دوباره تمرینات خود را برای بازی در نقش بتمن شروع کرده است. می دانید که صحبت‌های شده بود که می‌گفتند افلک قرار است این پروژه را ترک کند و بازی نکند. نه عزیزم از این خبرها نیست. افلک مشغول تمرین است و قرار است روی فرم بیاید.

تاریخ شروع تولید بتمن هنوز رسما اعلام نشده و هیچ تاریخ اکرانی برای این فیلم مشخص نگردبده و از طرفی مشخص نیست گونزالز این اطلاعات را از کجا به دست آورده اگرچه او در میان طرفداران ابرقهرمان‌ها به خاطر کتاب کامیکش فرد شناخته شده‌ای است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    افلک مشکلات شخصی زیادی داره
    امیدوارم روی یونیورس داغون دی سی تاثیر منفی بیشتری نذاره