تیزر کوتاه برای فیلم Blade Runner 2049 منتشر شد | تریلر کامل سه روز دیگر

6 May 2017 - 17:00

تریلر جدید برای عنوان مورد انتظار Blade Runner 2049 سه روز دیگر منتشر خواهد شد و این موضوع توسط تیرزی کوتاه اعلام شد. چیزی حدود دو هفته دیگر با اکران Alien: Covenant «بیگانه: پیمان» فاصله داریم اما این تنها دنباله در سال ۲۰۱۷‌ بر فیلم‌های اوریجینال ریدلی اسکات نیست. در ماه اکتبر (مهرماه) شاهد اکران دنباله ساخته شده توسط دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) خواهیم بود. رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) نقش اصلی را در این فیلم بر عهده دارد و در کنار او شاهد حضور اسامی بزرگ در این فیلم هستیم: جارد لتو (Jared Leto)، رابین رایت (Robin Wright) و نهایتا حضوری کوتاه از هریسون فورد (Harrison Ford). با سینماگیمفا همراه باشید.

در ماه دسامبر گذشته طرفدران توانستند در تریلری کوتاه با فضای فیلم و بازیگر اصلی آن آشنا شوند. در این تریلر کوتاه، شاهد برداشت منحصر به فرد ویلنوو از عنوان اوریجینال سال ۱۹۸۲ و آینده درخشان به نمایش درآمده در آن بودیم. اسکات قبلا اعلام کرده‌بود که تریلر جدید برای این عنوان نزدیک به زمان اکران Covenant منتشر خواهد شد و حال این تاریخ به صورت دقیق مشخص شده‌است.

استودیوی برادران وارنر تیزری ۱۵ ثانیه‌ای از تریلر پیش رو را منتشر کرده‌است که در آن اعلام می‌شود که تریلر جدید در سه روز آینده (۱۸ اردیبهشت) منتشر خواهد شد:

دانلود تیزر با کیفیت ۷۲۰p

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.