رئیس مارول: فیلم‌ها و سریال‌ها در جایی کراس‌اور خواهند داشت

6 May 2017 - 16:00

روزی که طرفداران دنیای سینماتیک مارول و دنبال کنندگان پر و پا قرص آن در انتظارش بودند بالاخره از راه خواهد رسید، جایی که رئیس استودیوی مارول کوین فیج (Kevin Feige) از این ایده پشتیبانی کرد که بالاخره در آینده شاهد کراس‌اور بین این دنیای سینماتیک و قهرمانان خیابانی مارول در تلویزیون خواهیم بود. اتحاد ابرقهرمانان سینمایی مارول در فیلم پیش روی Avengers: Infinity War اتفاق خواهد افتاد، جایی که انتقام جویان برای اولین بار با نگهبانان آشنا می‌شوند. گوشه خیابانی مارول نیز اتحاد خود را در تابستان پیش رو در قالب «مدافعان» تجربه خواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

با این وجود هنوز هم داستان‌های بسیاری وجود دارند که با رسیدن و تبدیل شدن به یک دنیای گسترده فاصله دارند. با ادامه یافتن و پیشرفت MCU، بهانه‌ها برای نرفتن به سمت چنین کراس‌اوری هر لحظه غیرقابل تحمل‌تر می‌شوند و این سوال را به وجود می‌آورند که آیا واقعا جدا بودن فیلم‌ها و سریال‌های این دنیا در نهایت و در آینده طولانی به نفع آنها خواهد بود یا خیر؟ با اینکه می‌دانیم هر لحظه فاصله با حادث شدن چنین اتفاقی بیشتر و بیشتر می‌شود اما رئیس استودیوی مارول معتقد است که در زمان مقرر این اتفاق خواهد افتاد.

i09 در گفتگو با فیج به احتمال چنین اتفاقی اشاره کرد و او نیز به طرز عجیبی از خوشبینی خود در مورد احتمال به وقوع پیوستن آن خبر داد. به طور دقیق از او سوال شد که آیا کاراکتر های تلویزیونی مارول می‌توانند در فیلم‌ها به نمایش درآیند یا اینکه نحوه قرارداد و حضور آنها در تلویزیون مانع چنین اتفاقی می‌شود:

لزوما خیر. آینده فاصله بسیاری با ما دارد. در نتیجه واقعیت این است که واقعا نمی‌شود با اطمینان حرف زد و سریال‌های زیادی در حال ساخت است و ما نیز فیلم‌های بسیاری خواهیم ساخت. بالاخره در یک نقطه کراس‌اوری وجود خواهد داشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    باید کراس اور باشه
    تو یه دنیاست و پتانسیل عالی برای شاهکارسازی