جیمز گان تاریخ احتمالی اکران Guardians of the Galaxy Vol. 3 مشخص کرد

7 May 2017 - 17:00

جیمز گان (James Gunn) قرار است همان طور که دو فیلم اول Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» را کارگردانی کرده و فیلمنامه‌ی آن‌ها را نوشته است، فیلم سوم از این مجموعه را نیز بر اساس فیلمنامه‌ی نوشته شده توسط خودش کارگردانی کند. با این که به تازگی، اکران فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» شروع شده است، ولی از همین حالا جیمز گان بر روی فیلم بعدی کار می‌کند و قصد دارد برای سال ۲۰۲۰ فیلم را آماده کند. با وجود این که تیم نگهبانان در Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدیت» حضور خواهند داشت، ولی همه‌ی آن‌ برای فیلم سوم باز خواهند گشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

احتمالا استار لورد (Star-Lord) شخصیت اصلی فیلم سوم نباشد و گان در فکر این است که گامورا (Gamora ) با بازی زویی سالدانا (Zoe Saldana) را به نقش اول فیلم تبدیل کند. با شروع توسعه‌ی فیلم سوم، جیمز گان تاریخ احتمالی اکران آن را فاش کرده است. برای ساخت فیلم دوم تقریباً دو سال و نیم زمان صرف شده و با توجه به صحبت گان در فیسبوک، او به همین اندازه زمان برای ساخت فیلم سوم نیاز دارد.

من همه‌ی شما ها را دوست دارم و سعی می‌کنم در طول سه سال آینده که فیلم سوم را می‌سازم همراه شما باشم.

از آن جایی که مارول چندین بار از علاقه‌ی خود برای ساخت فیلم‌هایی بعد از فاز چهارم دنیای سینمایی مراول صحبت کرده است؛ بهترین فرانچایز که به اندازه‌ی کافی طرفدار داشته باشد، Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان» هست و به همین خاطر این فرانچایز اهمیت زیادی برای کمپانی دیزنی و استیدوی مارول دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.