پوسترهای جدید فیلم Blade Runner 2049 آغاز تمدن جدیدی را نشان می‌دهند

7 May 2017 - 14:00

همه چیز در دو پوستر جدید Blade Runner 2049 هم غمگین و هم امیدبخش است، و بازگشت به آینده آرمان شهر ریدلی اسکات در این پوسترها نشان داده می شود. همانند تمامی هنرمندانی که با تکامل یافتن کارهایی منحصر به فرد انجام می‌دهند، ریدلی اسکات خلاقیت گذشته‌اش را وارد پروژه‌های آینده‌اش کرده است. چند سال قبل، او با فیلم Alien (بیگانه) به دنیا برگشت و پرومتئوس را برای بینندگان به ارمغان آورد که پیش درآمدی بی پایه بر دنیا بود. امسال نیز فیلم Alien: Covenant (بیگانه: پیمان) خلا میان دو دنیا را پر کرده و فرنچایز تازه‌ای خواهد بود. جالب‌تر از بازگشت اسکات به سری فیلم‌های بیگانه، دنباله جدید او با نام Blade Runner است. برای دیدن این پوسترها در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

اکانت توییتر فیلم Blade Runner 2049 دو پوستر جدید از این فیلم را منتشر کرده است که ستاره‌های فیلم و دنیاهای متفاوتی که در آن ساکن هستند، را نشان می‌دهند.

 
اولین پوستر همانطور که در قسمت بالا می بینید با عنوان “از گذشته‌اش خبر دارید. به دنبال آینده‌اش باشید.” منتشر شد. در این پوستر برگشت به آرمان شهر فیلم اول را می بینیم و با ریک دکر آشنا می‌شویم که هریسون فورد (Harrison Ford) آن را بازی کرده است. این تصویر کاملا ترسناک و شوم است و نشانه‌هایی از نابودی و انزوا را نشان می‌دهد و یکی از بزرگ‌ترین درخواست‌های فیلم جدید جستجوی مجدد دنیای فیلم اول و کشف این مسئله است که دکارد تمام این مدت به دنبال چه چیزی بوده است.
دومین پوستر عنوان “تمدن جدیدی آغاز می‌شود” دارد و آینده را کمی روشن‌تر نشان می‌دهد. این پوستر روی قهرمان جدید، رایان گاسلینگ تمرکز می‌کند و نمایی از آینده شفاف و پاک را نشان می‌دهد. گاسلینگ به معرفی این دوره زمانی جدید به مخاطبین و دکارد کمک کرده است. با اینکه شخصیت گاسلینگ بلید رانر جدید خواهد بود و بخشی از وضعیت فعلی جدید است، اشارات زیادی به فیلم اورجینال را در اینجا شاهد خواهیم بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.