پروژه بعدی فوکوا پس از The Equalizer 2 چیست ؟

7 May 2017 - 16:00

کارگردان آنتوین فوکوا (Antoine Fuqua) که به تازگی عنوان The Magnificent Seven «هفت شگفت‌انگیز» را در سال گذشته کارگردانی کرد، قصد دارد به عنوان پروژه بعدی، درامی اوریجینال در مورد حزب Black Panther بسازد. البته قبل از به وقوع پیوستن این مهم، این کارگردان تمام تلاش خود را بر روی ساخت دنباله برای فیلم The Equalizer متمرکز ساخته است. عنوانی با حضور دنزل واشنگتن (Denzel Washington) در نقش اصلی که توانست با اکران خود طرفدران بسیاری را در سال ۲۰۱۴ به دست آورد. با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم‌برداری دنباله‌ی The Equalizer از پاییز سال جاری آغاز خواهد شد و واشنگتن در کنار فوکوا قصد دارند نمایشی دیگر از اجرای شخصی عدالت را آماده اکران در سال ۲۰۱۸ کنند. اگر همه چیز بر اساس برنامه زیری برای فیلم The Equalizer 2 به پیش برود، پس از این فیلم فوکوا بلافاصله به دنبال ساخت درام اشاره شده در بالا خواهد رفت، پروژه‌ای که مدت‌ها است قصد اجرایی کردن آن را دارد.

به گزارش ددلاین، فوکوا به تازگی قراردادی با بخش سینمایی سونی برای اتمام کار The Equalizer 2 و دیگر پروژه‌های اوریجینال امضا کرده‌است که مهم‌ترین آنها به ساخت فیلمی در مورد زندگی بنیانگذار حزب Black Panther، فرد همپتون (Fred Hampton) اشاره دارد. با الهام گیری از کتاب «ترور فرد همپتون: چگونه اف‌بی‌آی و پلیس شیکاگو یک پلنگ سیاه را به قتل رساندند» نوشته‌ی جفری هاس (Jeffrey Haas)، فوکوا قصد دارد به دوران کاری پرجنجال همپتون بپردازد؛ از جمله فعالیت‌های او به عنوان رئیس حزب Black Panthers در ناحیه دیترویت و سپس سمت قائم مقامی‌اش در سطح ملیِ همان سازمان.

فیلم The Equalizer 2 درتاریخ ۲۳ شهریور سال آینده راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.