سریال ۱۳ Reasons Why برای فصل دوم تمدید شد

8 May 2017 - 09:00

تمدید فصل دوم سریال ۱۳ Reasons Why (13 دلیل برای اینکه) رسما اعلام شد. این سریال یکی از موفق‌ترین سریال‌های نتفلیکس بوده و بیشترین توییت سال سریال‌های تلوزیونی را به خود اختصاص داده است. از طرفی این مجموعه تلوزیونی بحث داغ این روزها شده است. برخی معتقدند این سریال خودکشی را ترویج می‌دهد یا به افراد جوان تأثیرپذیر ایده‌های خطرناکی می‌دهد. با این وجود این‌ها هیچ یک محور اصلی این مجموعه نبوده‌اند. بر اساس آنچه در رمان جی آشار (Jay Asher) می‌بینیم، ۱۳ Reasons Why به داستان روزهای پایانی زندگی هانا بیکر می‌پردازد که ۱۳ نوار کاست از خود بر جای می‌گذارد که در آن‌ها توضیح داده چرا به زندگی‌اش خاتمه داده است. برای خواندن جزئیات بیشتر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

خیلی‌ها از وقتی که این سریال به سوء استفاده جنسی می‌پردازد به راحتی نمی‌توانند درباره آن صحبت کنند. گفته می‌شود که این مجموعه تلوزیونی بحث برانگیز بوده که پوئن مثبتی برای آن محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد حالا که این سریال برای فصل دوم تمدید شده، نگاهی عمیق‌تر به این موضوعات خواهد داشت. کریستین ناوارو (Christian Navarro) بازیگر نقش تونی، این خبر را با پست اینستاگرامش رسما اعلام کرد:

اگرچه فصل اول این سریال با خودکشی هانا به پایان رسید، انتهای فیلم با داستان‌های چند شخصیت ناتمام ماند. الکس یکی از این شخصیت‌ها بود که گفته شد به خودش شلیک کرده و در بیمارستان بستری است و حال وخیمی دارد. شخصیت دیگر جاستین بود که شهر را ترک کرد و برای زندگی به ناکجا آباد رفت. شاید نگران کننده ترین شخصیت ها، تایلر بود که با کوله پشتی پر از اسلحه و مهمات مدرسه می‌رفت. والدین هانا هم وسط پرونده‌ای هستند که مدرسه را مقصر اصلی مرگ دخترشان می‌داند. چند دانش آموز هم به دادگاه احضار شده‌اند. تونی نوار کاست‌های هانا را به والدینش می‌دهد، پس این سؤال پرسیده می‌شود که از اینجا به بعد چه اتفاقی می افتد؟

سریال ۱۳ Reasons Why به اتفاقات بعد از تجاوز به جسیکا هم باید بپردازد و اینکه آیا او جرات پیدا می‌کند موضوع را به پدرش بگوید یا نه. و همان‌طور که قبلاً ناوارو هم گفته بود باید رابطه تونی با هانا مشخص شود: چرا تونی مسئول تحویل نوارها شده؟ از طرفی خودکشی هانا تأثیر عاطفی روی تونی گذاشته است.

از آنجایی که کتاب دومی برای ساخت این مجموعه وجود ندارد، فصل دوم لوح سفیدی است که باید نوشته شود و هیچ کس نمی‌تواند حدس بزند چه اتفاقی در این فصل می افتد. تنها جیزی که می‌شود از آن مطمئن بود این است که این سریال دوباره با جنجال مواجه می‌شود و سیل عظیمی از بحث‌ها به سوی آن جاری می‌شوند.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    صبح کاترین لنگفورد هم این رو توییت کرده بود. به شدت منتظر دیدن این فصل هستم. با شجاعتى که سازنده هاى سریال دارن خیچ بعید نیست یک قتل عام آمریکایى توى مدرسه هم ببینیم. نمایش صحنه هاى تجاوز توى این سریال شاید به وضوح گات نبود، اما بسیار واقعى تر، ملموس تر و دردناک تر از جیزى بود که اونجا دیده بودیم.

  • Matt Murdock says:

    خب بزودی میخام این سریالو شروع کنم و یه اسپویل فوق خفن با نگاه سرسری به متن به چشمم خورد