عنوان جدید Edge of Tomorrow 2: زندگی کن، بمیر، تکرار کن و تکرار کن| امیلی بلانت در سری دوم حضور خواهد داشت

8 May 2017 - 13:00

سری دوم فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) عنوان جدیدی خواهد داشت و یک بازیگر اصلی دوباره به این پروژه ملحق می‌شود. فیلم اکشن و علمی تخیلی داگ لیمان (Doug Liman) در سال ۲۰۱۴ به موفقیت خوبی دست یافت. این فیلم با مفهوم زیبایی، زندگی تام کروز را نشان می‌داد که یک روز جنگی را بارها زندگی کرد و سعی داشت با تمام پتانسیل خود این چرخه را شکست دهد. این فیلم به باکس آفیس موفقی دست یافت اما هنوز باید بودجه‌اش را مدیریت می‌کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

صحبت ساخت دنباله این فیلم از زمان موفقیت فیلم اول شده بود، هرچند پیشرفت این پروژه کند بود و قرار شده لیمان مجدداً آن را کارگردانی کند و جو شراپنل (Joe Shrapnel) و آنا واترهاوس (Anna Waterhouse) که به خاطر فیلم Jesse Owens biopic Race شناخته شده‌اند، فیلمنامه آن را بر اساس ایده داستان اصلی که تام کروز به فیلم نامه نویس اصلی، کریستوفر مک کوری (Christopher McQuarrie) داده بود (کسی که با تام کروز در فیلم‌های جک ریچر و مأموریت غیرممکن کار کرده است)، بنویسند.

لیمان به سایت خبری Collider گفته، در حالی که هنوز برنامه مشخصی برای سری دوم نداریم، این فیلم عنوان جدیدی دارد: “زندگی کن، بمیر، تکرار کن و تکرار کن” و امیلی بلانت (Emily Blunt) نیز به این کار دعوت شده است:

ما داستان شگفت انگیزی برای نمایش داریم. این داستان فوق‌العاده است. با اینکه فیلم اول را خودم خیلی دوست داشتم اما این حتی بهتر از فیلم اول است. این سری، زندگی کن، بمیر، تکرار کن و تکرار کن نامیده می‌شود. تام (کروز) هم هیجان زده است و امیلی بلانت نیز از آن به وجد آمده است. فقط بزرگ‌ترین سؤالی که مطرح می شود این است که چه موقع این فیلم را می‌سازیم.

اگر این عنوان کمی ناآشنا است صرفاً به خاطر عنوان عجیب فیلم اصلی است. این فیلم بر اساس کتاب فقط باید بکشی (All You Need It Kill)، Edge of Tomorrow نام گرفت تا فروش خانگی آن افزایش یابد و بعداً روی DVD های منتشر شده دوباره عنوان زندگی کن، بمیر، تکرار کن داشت. این عنوان برای دنباله این فیلم نشان می‌دهد که اسم نهایی فیلم درباره اتفاقات فیلم است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.