تصاویر اولیه فصل دوم Jessica Jones منتشر شدند

8 May 2017 - 14:00

کریستن ریتر (Krysten Ritter) و ریچل تایلر (Rachael Taylor) دوباره در اولین تصاویر فصل دوم Jessica Jones (جسیکا جونز) کنار هم دیده می‌شوند. فصل اول این سریال بیشتر به سفر جسیکا و مواجه شدن او با برگشت Kilgrave می‌پرداخت. وقتی او در حال کنار آمدن با این برگشت بود، بهترین دوست سابقش، تریش واکر را وارد داستان کرد. این دو به قدری درگیر این داستان شده بودند که به نظر می‌رسید می‌خواهند یک بار و برای همیشه Kilgrave را نابود کنند. در این سفر مشخص شد تریش با فرانک سیمپسون قبل از اینکه علیه آنها شود، دوست شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

این دو یک‌بار دیگر در The Defenders (مدافعان) کنار هم قرار گرفتند اما اتحاد واقعی آنها و پر رنگ بودن نقش تریش در فصل دوم جسیکا جونز اتفاق می افتد. نتفلیکس و مارول تولید این فصل را تقریباً چند هفته پیش آغاز کردند اما تا امروز هیچ عکسی از این مجموعه منتشر نشده بود.

اکانت Tumblr با نام فیلم سازی دنیای سینماتیک مارول چند تصویر از فصل دوم را منتشر کرده است. این تصاویر هیچ چیزی درباره داستان این فصل جز نمایی از دو زن نقش اصلی را نشان نمی‌دهند. ریتر دوباره همان تیپ اسپرت جسیکا را با شلوار جین، چکمه، دستکش و ژاکت چرم دارد، در حالی که تریش کمی با کلاس تر به نظر می‌رسد. در حالی که هنوز جزئیات خاصی پیرامون این فصل منتشر نشده، اطلاعاتی که قبلاً منتشر شده بودند کمی به حدس داستان کمک می‌کنند.

ویل تراوال (Wil Traval) در Nuke به بازگشت به فصل دوم اشاره‌ای کرده بود و این مشخص می‌کند که بازی او تنها به فصل یک ختم نمی‌شود. جانت مک تیر (Janet McTeer) تنها بازیگر جدید رسمی است که به این پروژه پیوسته اما هنوز چیزی درباره نقش او گفته نشده است. برخی معتقدند که فصل دوم درباره اصالت جسیکا و IGH است اما این فقط در حد یک فرضیه است. همچنین شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت‌های تیفوید ماری، پالادین و سایرین در فصل دوم بر سر زبان‌ها افتاده اما مارول هنوز چیزی در این باره منتشر نکرده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    واو!
    فصل اول دیفندرز!فصل اول پانیشر!فصل دوم جسیکا و فصل سوم خودم!عجب چیزی بشه

  • mohammad453 says:

    خداییش فصل اول جسیکا جونز با کیلگریو عالی بود………واقعا ویلن خفنی بود