تریلر جدید Blade Runner 2049 منتشر شد | آینده‌ای افسرده کننده

9 May 2017 - 08:00

صرف نظر از اینکه شما موافق بازگشت به دنیای علمی تخیلی Blade Runner ساخته ریدلی اسکات (Ridley Scott) باشید یا خیر، باید بر روی این موضوع توافق داشت که محصول نهایی فوق‌العاده زیبا به نظر می‌رسد. یکی از علل تاثیرگذار در این زیبایی، فیلم‌برداری منحصر به فرد راجر دیکینز (Roger Deakins) است. در این تریلر تشابهات زیادی را با عنوان اوریجینال مشاهده می‌کنیم اما همزمان لحظاتی چشمگیر نیز وجود دارد که کاملا جدید به نظر می‌رسند. با سینماگیمفا همراه باشید.

هریسون فورد (Harrison Ford) در کنار رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) قصد دارند سوالات بسیاری را پاسخ دهند اما با توجه به ماهیت فیلم، در تریلر تقریبا هیچ اتفاقی مبنی بر دادن پاسخ حادث نمی‌شود. یکی از چیزهایی که به طور قطع می‌دانیم و فورد خود آن را تایید کرده‌است این است که در سکانس ملاقات او با شخصیت گاسلینگ که در اولین تیزر شاهد آن بودیم و در این تریلر نیز قرار دارد، این دو در مورد اتفاقات به وقوع پیوسته در خلا زمانی بین دو فیلم صحبت خواهند کرد و این سکانس اهمیتی ویژه دارد.

در این تریلر همچنین برای اولین بار با شخصیت‌های جرد لتو (Jared Leto)، رابین رایت (Robin Wright) و دیو باوتیستا (Dave Bautista) آشنا می‌شویم. در زیر می‌توانید خلاصه داستان رسمی منتشر شده توسط استودیوی برادران وارنر را ببینید:

سی سال پس از اتفاقات فیلم اوریجینال، بلید رانری جدید و افسر پلیس شهر لس‌آنجلس، کِی (K) با بازی رایان گاسلینگ پرده از رازی جدید بر می‌دارد که در صورت همگانی شدن، جامعه موجود را به صورت کامل در هرج و مرج فرو خواهد برد. یافته‌ی کی، او را در مسیر آشنایی با شخصیت ریک دکارد قرار می‌دهد، افسر سابق پلیس لس‌آنجلس که به مدت ۳۰ سال ناپدید شده‌است.

Blade Runner 2049 در تاریخ ۱۰ مهر سال جاری راهی سینماها خواهد شد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.