نورمن ریداس و شان پاتریک فلنری در سریال Boondock Saints حضور ندارند

9 May 2017 - 11:30

قرار است یک اقتباس تلویزیونی از فیلم تروی دافی (Troy Duffy) به نام Boondock Saints ساخته شود، ولی ستاره‌های دو فیلم سینمایی آن در سریال حضور ندارند. نورمن ریداس (Norman Reedus) و شان پاتریک فلنری (Sean Patrick Flanery) در این فیلم که در سال ۱۹۹۹ اکران شده است، نقش دو برادر را بازی می‌کردند که سعی در از بین بردن جنایت در شهر بوستون دارند.  در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

در طی سال‌های گذشته شایعات زیادی درباره‌ی این که دافی بر روی فیلم سوم کار می‌کند به وجود آمده و قرار بود نورمن ریداس و شان پاتریک فلنری در آن بازی کنند، ولی چند وقت پیش دافی ساخت یک سریال پیش درآمد را برای این فیلم تایید کرد؛ به همین خاطر این سوال برای طرفداران به وجود آمد، ایا نورمن ریداس و شان پاتریک فلنری در این سریال حضور دارند؟

شایعات مربوط به دست داشتن ریداس و فلنری در سریال یا فیلم Boondock Saints به وسیله‌ی سایت رسمی این سریال افزایش یافت و این موضوع برای این دو ستاره آزار دهنده بود. به همین دلیل فلنری در حساب توییتر خود بیان کرد که او و نورمن ریداس در ساخت سریال یا دنباله‌ی Boondock Saints هیچ دخالتی ندارند.

ویلم دافو (Willem Dafoe) هم در آن فیلم حضور داشت و نقش مامور اف بی آی را بازی می‌کرد که در تعقیب این دو برادر است. منتقدین این فیلم را یک کلون بی هدف از کارهای تارانتینو نامیدند و همچنین عملکرد Boondock Saints در باکس آفیس هم خیلی بد بود و تنها ۳۰ میلیون فروش داشت؛ اما پخش این فیلم به صورت DVD باعث شد این فیلم جان تازه بگیرد. دنباله‌ی هم از Boondock Saints ساخته شده است که در سال ۲۰۰۹ اکران و در ایرلند جریان داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.