بازیگر نقش اصلی دنباله‌های Avatar مشخص شد

9 May 2017 - 17:00

جیمز کامرون (James Cameron)، کارگردان مجموعه‌ی Avatar «آواتار» بازیگر سریال Fear the Walking Dead «از مردگان متحرک بترسید»، کلیف کورتیس (Cliff Curtis)، را به عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم‌های خود انتخاب کرده است. اولین فیلم Avatar «آواتار» در سال ۲۰۰۹ اکران شد و به خاطر دستاوردهای بزرگی که در زمینه‌ی تکنولوژی و جلوه‌های ویژه به دست اورد خیلی تحسین شد و توانست به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شود. از آن موقع دنباله‌های این فیلم در مراحل مختلفی از تولید قرار داشته‌اند و تاریخ اکران آ‌ها مرتباً با تاخیر مواجه می‌شد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چندی پیش تاریخ اکران تمامی دنباله‌های Avatar «آواتار» مشخص شد و فیلمبرداری آن‌ها از اواخر امسال شروع می‌شود؛ پس به همین دلیل این فیلم نیاز به بازیگران جدید دارد و به همین خطار کلیف کورتیس به این فیلم پیوسته است.

بر اساس گزارش سایت ددلاین (Deadline)، کلیف کورتیس موفق شده است یکی از مهترین نقش‌های فیلم را ازان خود کند و در هر چهار دنباله حضور خواهد داشت. شخصیت کلیف کورتیس، تانواری (Tonowari) نام دارد که فرمانده قبیله‌ای هست که قلمروی آن‌ها درون آب هست. این موضوع نشان می‌دهد که جیمز کامرون قصد دارد نقاط جدیدی از پاندورا را به ما نشان دهد؛ البته هنوز معلوم نیست که این قبیله دوست یا دشمن قبیله‌ی اوماتیکایا (Omaticaya) است.

تیم بازیگری Avatar «آواتار» در حال حاضر تنها شامل زویی سالدانا (Zoe Saldana)، سم وورتینگتون (Sam Worthington)، سیگورنی ویور (Sigourney Weaver) و استفن لانگ (Stephen Lang) می‌شود و کورتیس به این افراد ملحق می‌شود. ما از شخصیت‌های زویی سالدانا و سم وورتینگتون اطلاع داریم و می‌توانیم حدس بزنیم که چه نقشی در داستان دارند، ولی نقش دیگر بازیگران هنوز مشخص نیست. از آن جایی که کورتیس قرار است شخصیت‌ اصلی باشد؛ پس قبیله‌ی او هم نقش پررنگی در داستان خواهد داشت. با منتشر شدن این خبر می‌شود فهمید مراحل پیش از تولید فیلم به خوبی پیش می‌رود و به هین خاطر طرفداران این فیلم باید منتشر اخبار بیشتری درباره‌ی این فرانچایز باشند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.