حضور دیگر بازیگران فیلم Avengers: Infinity War در محل فیلمبرداری آن

9 May 2017 - 22:00

مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» به خوبی در اسکاتلند در جریان است و دیگر بازیگران این مجموعه یعنی کریس همسورث (Chris Hemsworth) -بازیگر شخصیت ثور- و مارک روفالو (Mark Ruffalo) –بازیگر شخصیت هالک- نیز خود را به محل فیلمبرداری فیلم یادشده رسانده‌اند. با سینما گیمفا همراه باشید.

از ابتدا اشخاصی از جمله پل بتانی (Paul Bettany) و الیزابت اولسن (Elizabeth Olsen) که به ترتیب در نقش‌های ویژن (Vision) و اسکارلت ویچ (Elizabeth Olsen) هنرنمایی می‌کنند، در محل فیلمبرداری فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» حضور یافتند و پس از آن نیز بازیگرانی از جمله کریس اوانس (Chris Evans) و آنتونی مکی (Anthony Mackie) نیز به آنان پیوستند. اینک اما دو چهره‌ی محبوب دیگر این گروه در محل فیلمبرداری حاضر شده‌اند.

به تازگی مشخص شده است که روفالو و همسورث خود را به ادینبورگ اسکاتلند، جایی که فیلمبرداری فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» در جریان است رسانده‌اند و در حال ضبط صحنه‌های مربوط به خود هستند. پس از فیلم Avengers: Age of Ultron «انتقامجویان: عصر اولتران» این برای نخستین بار است که شاهد حضور شخصیت‌های ثور و هالک/بروس بنر (Bruce Banner) بر روی زمین هستیم. این دو در فیلم در دست ساخت Thor: Ragnarok «ثور: راگناروک» نیز در کنار یکدیگر حضور دارند.

پیش از این نیز شایعاتی خبر از حضور بازیگران نقش‌های بیوه سیاه (Black Widow) و دکتر استرنج (Doctor Strange) در محل فیلمبرداری «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» می‌دادند که تاکنون به صورت رسمی حضور آن‌ها اعلام نشده است. فیلم «انتقامجویان: جنگ بی‌نهایت» از روز پنج‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه (۴ می ۲۰۱۸ میلادی) به صورت گسترده به روی پرده خواهد رفت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.