بازیگر سریال Stranger Things به ریبوت Hellboy پیوست

10 May 2017 - 21:30

خالق فرانچایز Hellboy «پسر جهنمی»، مایک مینیولا (Mike Mignola)، به تازگی بیان کرده است که فیلم جدیدی از این سری در دست ساخت است و نیل مارشال (Neil Marshall)، کارگردان سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، قرار است آن را کارگردانی کند. احتمالا قرار است این فیلم یک ریبوت باشد و البته تنها تغییر در آن شامل عوض شدن گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) با نیل مارشال نیست. دیوید هاربر (David Harbour) بازیگر سریال Stranger Things هم به جای ران پرلمن (Ron Perlman) در این نسخه وظیفه‌ نقش آفرینی شخصیت اصلی را خواهد داشت. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چندی پیش گیلرمو دل تورو گفته بود که احتمال ساخته شدن فیلم سوم از این فرانچایز وجود ندارد، ولی به دلیل علاقه‌ی طرفداران به ادامه‌ی این فرانچایز قرار است فیلم سوم ساخته شود؛ اما این گیلرمو دل تورو نیست که این فیلم را خواهد ساخت. به نظر می‌رسد چند وقتی باشد که مراحل توسعه‌ی این ریبوت آغاز شده باشد. هنوز مشخص نیست که این فیلم در چه مرحله‌ای از تولید قرار دارد، ولی آنقدر پیشرفت داشته است که بخواهند جایگزین ران پرلمن را انتخاب کنند. البته هنوز نویسنده‌ی فیلمنامه یا حتی استدیوی سازنده‌ی آن نیز مشخص نیست.

مایک مینیولا در فیسبوک خود این بیانیه را منتشر کرده است:

خوب، چنتا خبر برایتان دارم. قرار است یک فیلم Hellboy «پسر جهنمی» دیگر ساخته شود. این فیلم قرار است درجه سنی R داشته باشد و یک ریبوت است. کارگردانی آن را نیل مارشال از سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت»بر عهده دارد و دیوید هاربر وظیفه‌ی بازی در نقش پسر جهنمی بر عهده دارد. منتظر خبر‌های بیشتری در آینده باشید.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.