فیلم The Irishman سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد

11 May 2017 - 09:00

فیلم گنگستری جدید مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) که با نام The Irishman «مرد ایرلندی» شناخته می‌شود و قرار است که بار دیگر در آن شاهد همکاری این کارگردان افسانه‌ای با رابرت دنیرو (Robert De Niro) باشیم، از تابستان سال جاری تولید خود را آغاز خواهد کرد. بیش از چند سال است که ساخت این پروژه در جریان است و در نهایت مدتی قبل، شبکه «نتفلیکس» اقدام به خریداری حقوق پخش آن کرد تا عاقبت روزی شاهد این فیلم مورد انتظار باشیم. با سینما گیمفا همراه باشید.

از آنجایی که اسکورسیزی این روزها پروژه‌های متعددی از جمله فیلم زندگی‌نامه‌ای مایک تایسون (Mike Tyson)، Devil in the White City «شیطان در شهر سفید» با همکاری و هنرنمایی لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) و اقتباس Killers of the Flower Moon «قاتلان ماه گل» را جهت ساخت در برنامه دارد، همواره این پرسش مطرح می‌شد که چه زمانی شاهد ساخت فیلم «مرد ایرلندی» خواهیم بود.

بر اساس گزارش «IndieWire»، فیلم «مرد ایرلندی» از ماه آگوست تابستان سال جاری مقابل دوربین خواهد رفت. منابع مختلف مدعی شده‌اند که «نتفلیکس» تصمیم دارد در سال ۲۰۱۹ میلادی به صورت محدود این فیلم را به روی پرده ببرد تا شانس حضور در فصل جوایز را داشته باشد. فیلم «مرد ایرلندی» به صورت قابل ملاحظه‌ای به تکنیک‌های دیجیتالی وابسته است چراکه در آن شاهد جوان‌سازی رابرت دنیرو و آل پاچینو (Al Pacino)، ستارگان آن، خواهیم بود بنابراین این پروژه مراحل تولید گسترده‌ای خواهد داشت. فاصله زمانی از آغاز فیلمبرداری تا اکران «مرد ایرلندی» به خوبی بیانگر این نکته است که اسکورسیزی تصمیم دارد در این مدت بسیار بر روی جنبه‌های دیجیتالی آن کار کند.

فیلم «مرد ایرلندی» اقتباس سینمائی کتاب «شنیدم خانه‌ها را نقاشی می‌کنی» به نگارش چارلز برانت (Charles Brandt) خواهد بود که به سرگذشت قاتلی حرفه‌ای تحت عنوان فرانک شیران (Frank Sheeran)، ملقب به «مرد ایرلندی» (با هنرنمایی رابرت دنیرو) می‌پردازد. شیران در مرگ مرموز جیمی هوفا (Jimmy Hoffa)، با بازی آل پاچینو، نقش داشته است. نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم بر عهده نویسنده برنده اسکار استیو زیلیان (Steve Zaillian) است. زیلیان تاکنون با اسکورسیزی در فیلم Gangs of New York «دار و دسته‌ی نیویورکی» همکاری داشته است.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.