استیو مک‌کوئین مستندی پیرامون زندگی توپاک شکور می‌سازد

11 May 2017 - 10:00

این روزها توجه زیادی به خواننده‌ی معروف سال‌های گذشته یعنی توپاک شکور (Tupac Shakur) می‌شود و قرار است که در ماه ژوئن سال جاری میلادی شاهد اکران فیلمی بر مبنای زندگی وی باشیم. اما اینطور که پیداست پروژه‌های متعددی بر مبنای زندگی این شخص در دست تولید قرار دارد که یکی از آن‌ها مستندی بر اساس زندگی او خواهد بود که توسط استیو مک‌کوئین (Steve McQueen)، کارگردان فیلم برنده اسکار ۱۲ Years a Slave «۱۲ سال بردگی»، ساخته خواهد شد. با سینما گیمفا همراه باشید.

بر اساس گزارش «ددلاین»، مک‌کوئین جهت ساخت این مستند با « Amaru Entertainment» شرکت شخصی آفنی شکور (Afeni Shakur) مادر توپاک، جیسون جکسون (Jayson Jackson)، تولیدکننده مستند What Happened, Miss Simone? «خانم سیمونه، چه اتفاقی افتاد؟» مشارکت می‌کند. از سوی دیگر وظیفه اصلی تولید این مستند بر عهده‌ی استودیوی « hite Horse Pictures» خواهد بود.

زندگی حرفه‌ای توپاک به عنوان یک خواننده رپ تنها حدود پنج سال طول کشید اما آثار او بیش از ۷۵ میلیون نسخه به صورت جهانی فروش داشته‌اند. او نخستین هنرمند مستقل هیپ هاپ است که توانسته با تالار مشاهیر «راک اند رول» راه یابد. توپاک شکور در سال ۱۹۹۶ میلادی به صورت مرموزی به قتل رسید.

مک‌کوئین در خصوص این پروژه اظهار داشت که مشتاقانه منتظر ساخته شدن این مستند است و بابت بررسی و کاوش در زندگی شخصی این هنرمند افسانه‌ای بسیار هیجان‌زده است. وی ابراز داشت که همکاری نزدیکی با خانواده‌ی شکور جهت ارائه‌ی داستانی صاف و پوست کنده از زندگی شخصی توپاک خواهد داشت.

منبع : ScreenCrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.