NBC پخش سریال جدید Powerless را تنها بعد از نه قسمت متوقف کرد

13 May 2017 - 21:30

سریال Powerless، محصول شبکه NBC تنها با پخش نه قسمت از فصل آغازینش توسط این شبکه کنسل شد. این سریال که بر اساس کتاب‌های مصور DC ساخته شده‌بود، علی رغم داشتن پتانسیل مناسب و بازیگرانی قدرتمند، نتوانست روند رو به رشد خود را ادامه دهد. ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) نقش اصلی این سریال، امیلی لاک را بر عهده داشت، رئیس جدید بخش تحقیق و توسعه کمپانی امنیتی وین. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال مشخصا داستانی منحصر به فرد داشت جایی که شخصیت لاک در کنار همکاران خود بایستی محصولاتی را تولید کنند که از شهروندان عادی در برابر خطرات ناشی از نبرد ابرقهرمانان در شهر چارم سیتی محافظت کند. اینطور به نظر می‌آمد که هاجنز در کنار سایر بازیگران بتوانند با ارائه موضوعاتی جذاب‌تر، فصل را با موفقیت به پایان برسانند. اما با کاهش تعداد بینندگان و دو دسته شدن نظر منتقدان درباره‌ی آن، شبکه NBC تصمیم به متوقف کردن روند ساخت سریال گرفت.

بر اساس گزارش اخیر TV Line، شبکه NBC تنها با گذشت نه قسمت، سریال Powerless را کنسل کرد. آخرین قسمت این سریال در تاریخ ۲۰ آوریل با عنوان Emergency Punch-Up پخش شد. قبل از تصمیم ناگهانی شبکه، هنوز سه قسمت دیگر از این سریال در تقویم پخش شبکه قرار داشت. در یکی از قسمت‌های این سریال شاهد حضور اولین بتمن سریال‌های تلویزیونی، آدام وست (Adam West) بودیم. هنوز مشخص نشده‌است که آیا شبکه NBC سه قسمت باقی مانده را برای طرفدران سریال منتشر خواهد کرد یا خیر.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.