تاریخ اکران پیش درآمد فیلم Texas Chainsaw با نام Leatherface مشخص شد

15 May 2017 - 09:00

تاریخ اکران پیش درآمد Texas Chainsaw (اره برقی تگزاس) با نام Leatherface (صورت چرمی) سرانجام مشخص گردید. این فیلم در سال ۱۹۷۴ با کارگردانی توبی هوپر (Tobe Hooper) با عنوان The Texas Chain Saw Massacre (کشتار با اره برقی تگزاس) ساخته شد و به طرق مختلف یکی از پدر خوانده‌های ژانر وحشت است و سال‌ها موفق بوده است. متاسفانه فرنچایز Leatherface که متشکل از ۷ فیلم است، یکی از عجیب‌ترین سری‌ها است. این سری همه چیز را از فیلم قبل تغییر داده و عناصر داستانی جدیدی اضافه کرده و اعضای خانواده آدم خوار Leatherface را تغییر می‌دهد. بنابراین شهرت کلی شخصیت‌ها زیر سؤال رفته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

برخلاف مسیر پر فراز و نشیب این فیلم، شخصیت Leatherface و فرنچایز Texas Chainsaw Massacre هنوز در ژانر وحشت حرف اول را می‌زنند و به نظر می‌رسد خیلی دیر نیست که یک فیلم ساز یا شخص دیگری تلاش کند دیوانه‌ی عاشق اره را دوباره زنده کند. این فیلم که عنوان ساده Leatherface دارد پیش درآمدی بر فیلم اصلی هوپر است و در سال ۲۰۱۵ فیلم برداری شد. سرانجام بعد از مدت‌ها بی خبری و دو سال وقفه، این سری در ماه اکتبر سال جاری اکران می‌شود. این خبر را تهیه کننده کار، کریستا کمپل (Christa Campbell) توییت کرده است:

اینکه چرا دو سال طول کشید تا این فیلم ساخته شود، مبهم است و حدس زده می‌شود که شاید این فیلم خیلی خوب نبوده است.

داستان واقعی Leatherface درباره فرار دیوانه‌های زنجیری و پرستاری است که گروگان می‌گیرند. یکی از بیماران، نوجوانی است که پوست کن است. به تدریج در طول فیلم داستان‌ها مشخص می‌گردند. است فن دورف پلیسی است که سعی دارد این دیوانه‌ها را قبل از اینکه مرتکب جرم بیشتری شوند، دستگیر کند و لی لی تایلور (Lili Taylor) مادر خانواده Sawyer با نام ورنا است. دیگر بازیگران این فیلم سام استرایک (SamStrike) و فین جونز (Finn Jones) هستند.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.