سه بازیگر جدید به فیلم Smallfoot پیوستند

14 May 2017 - 23:00

چنینگ تیتوم (Channing Tatum) به همراه دو بازیگر در حال رشد دیگر به فیلم انیمیشنی جدید استودیوی «برادران وارنر» یعنی Smallfoot «پا کوچک» پیوستند. هالیوود یدی طولانی در ساخت فیلم‌هایی با محوریت حیوانات انسان نما دارد که یکی از شهره‌ترین آن‌ها Bigfoot «پا گنده» است. حال، استودیوی «برادران وارنر» در نظر دارد تا نسخه‌ای فرعی از این سری با نام «پا کوچک» را تولید و روانه پرده‌های سینما کند. با سینما گیمفا همراه باشید.

فیلمنامه «پا کوچک» بر اساس طرحی از نویسنده/انیماتور سرجیو پابلوس (Sergio Pablos) توسط کری کرک‌پاتریک (Karey Kirkpatrick) به نگارش در آمده است. کرک‌پاتریک وظیفه کارگردانی این فیلم را نیز برعهده دارد.

بر اساس گزارش «The Tracking Board»، به تازگی افراد جدیدی به تیم بازیگری «پا کوچک» پیوسته‌اند. چنینگ تیتوم که تا مدتی دیگر با فیلم Kingsman: The Golden Circle «مردان پادشاه: محفل طلایی» به سالن‌های سینماها خواهد آمد در کنار گینا رودریگز (Gina Rodriguez) –ستاره سریال Jane the Virgin– و زندیا (Zendaya) –بازیگر فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»- به فیلم «پا کوچک» به عنوان صداپیشه پیوسته‌اند.

تیتوم پیش از این نیز تجربه صداپیشگی در فیلم‌های The LEGO Movie «فیلم لگویی» و The LEGO Batman Movie «فیلم بتمن لگویی» را در کارنامه خود دارد. وی در کنار «پا کوچک» در پروژه‌ی جدید «نتفلیکس» با درجه سنی بزرگسال که تحت عنوان America: The Motion Picture «آمریکا: تصاویر متحرک» است نیز حضور خواهد داشت.

رودریگز در فیلم Deepwater Horizon «افق آب‌های عمیق» حضور داشته و قرار است که تا مدتی دیگر با فیلم Annihilation «نابودی» نیز به سالن‌های سینما بیاید؛ در این پروژه بازیگرانی از جمله اسکار آیزاک (Oscar Isaac) و ناتالی پورتمن (Natalie Portman) نیز حضور دارند. او در کنار «پا کوچک» در فیلم The Star and Ferdinand «ستاره و فردیناند» نیز به عنوان صداپیشه حضور دارد.

از سوی دیگر زندیا در کنار فیلم جدید مرد عنکبوتی در فیلم The Greatest Showman «بزرگترین شومن» در کنار اشخاصی از جمله هیو جکمن، ربکا فرگوسن و زک افرون به هنرنمایی می‌پردازد. مشابه دیگر بازیگران قبلی، زندیا نیز در فیلم انیمیشنی Duck Duck Goose نیز وظیفه صداگذاری را برعهده خواهد داشت.

منبع : ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.