فیلم مهران مدیری بعد از «نهنگ عنبر ۲» اکران می‌شود

15 May 2017 - 19:37

از هفته گذشته فیلم‌های جدیدی در سینماها روی پرده رفتند. امروز شورای صنفی نمایش نام سه فیلم جدیدی را اعلام کرد که قراردادشان برای دوره بعدی اکران به ثبت رسیده است. بر این اساس، «ساعت ۵ عصر» اولین فیلم مهران مدیری که تیزر آن به تازگی رونمایی شده قرار است بعد از «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» -که فروش خوبی در روزهای اولیه اکران داشته- به نمایش درآید. همچنین، «کارگر ساده نیازمندیم» و «رگ خواب» نیز در نوبت اکران قرار گرفته‌اند.

به گزارش فارس، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: «قرارداد ثبت سه فیلم در گروه‌های سینمایی مختلف به ثبت رسید.»

او درباره جزئیات جلسه شورای صنفی نمایش در این‌باره نیز گفت: «قرارداد نمایش فیلم «کارگر ساده نیازمندیم» در گروه کورش پس از نمایش فیلم «برادرم خسرو» به ثبت رسید. قرارداد نمایش فیلم «ساعت ۵ عصر» در گروه قدس بعد از اتمام نمایش فیلم «نهنگ عنبر ۲: سلکشن رویا» به ثبت رسید و قرارداد فیلم «رگ خواب» در گروه استقلال بعد از نمایش فیلم «ویلایی‌ها» ثبت شد.»

فرجی درادامه درباره تغییر بهای بلیت سینماها در ماه مبارک رمضان نیز این‌طور توضیح داد: «درباره قیمت بلیت و نحوه نمایش فیلم ها در ماه مبارک رمضان هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد.»

با این ترکیب اکران به نظر می‌رسد که اکران تابستان با فیلم‌هایی آغاز می‌شود که امید زیادی به موفقیت‌شان می‌رود و البته بار دیگر یادآوری می‌کند که در نیمه دوم سال ممکن است رونق اکران به دلیل نبود فیلم‌های پرمخاطب کم شود.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.