جانی دپ نقش مک آفی را در فیلم King of the Jungle بازی می‌کند

15 May 2017 - 23:00

جانی دپ (Johnny Depp) قرارداد بازی در نقش اولین سازنده آنتی‌ویروس، جان مک آفی در کامیک تاریک King of the Jungle (سلطان جنگل) را امضا کرد. در حالی که اعتبار و شهرت دپ طیف گسترده‌ای از دنیای سینما را در بر گرفته، این بازیگر مشهور در کمدی‌های بسیاری همچون سری فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب حضور داشته است. با سینماگیمفا همراه باشید.

دپ ثابت کرده که سابقه طولانی به‌عنوان کاپیتان دزدان دریایی دارد، فیلمی که او را نامزد بهترین بازیگر اسکار کرد و باکس آفیس میلیارد دلاری به همراه داشته است. یک جمله قدیمی هست که می‌گوید: “یک بازیگر خوب به خوبی فیلمنامه‌اش است.” حالا همه چیز با فیلم سلطان جنگل فرق می‌کند.

طبق خبر منتشر شده در سایت Variety، دپ با فیلمنامه نویسان Ed Wood، اسکات الکساندر (Scott Alexander) و لری کارازفسکی (Larry Karaszewski) برای ساخت این کمدی تاریک هم گروه شده  که توسط گلن فیکارا (Glenn Ficarra) و جان ریکوا (John Requa) کارگردانی خواهد شد. این فیلم بر اساس مقاله نوشته شده توسط جان مک آفی با نام Last Stand در مجله  Wired است که می‌گوید چگونه غول تکنولوژی آینده او را تحت تأثیر قرار داده و یک سفر خارق‌العاده به جنگلی در کشور بلیز را آغاز کرده است. این فیلم همچنین به گزارشگر مجله Wired می‌پردازد که طبق گفته گروه تولید، قبول می‌کند با مک آفی مصاحبه کند اما وقتی به کشور بلیز می‌رسد با پارانویا، حقیقت غیرقابل باور و قتل همسایه مک آفی مواجه می‌شود.

با توجه به این حقیقت که دپ ورژن جدیدی از براندو است، او دوست براندویی است که چنین شخصیت‌های باهوشی مانند کرتز و دانوی توکرلین را در پدر خوانده خلق کرده است. فیلم سلطان جنگل در محل اقامت این بازیگر ساخته می‌شود. دپ بدون شک سلطان نقش‌های متغیر در کل دوره بازیگری‌اش است.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.