زک اسنایدر ساخت دنباله زن شگفت انگیز را تأیید کرد

16 May 2017 - 15:00

زک اسنایدر (Zack Snyder) اعلام کرده که کمپانی برادران وارنر برنامه‌هایی برای توسعه دنباله Wonder Woman (زن شگفت انگیز) دارند. پیش بینی می‌شود کارگردان دنیای گسترده دی سی، پتی جنکینز (Patty Jenkins) ادامه آن را بسازد، و بسیاری از مردم امیدوارند فرنچایزهای این فیلم‌ها دوباره از سر گرفته شوند. به دنبال نمایش اولیه این فیلم، واکنشات مثبتی به رسانه ملی شده و بازخورد باکس آفیس‌ها نشان می‌دهد که این کار می‌تواند موفقیت تجاری باشد زیرا شخصیت پرنسس دایانا محبوب بوده و طرفداران می‌خواهند او را دوباره روی پرده نقره‌ای ببینند. اکنون همه چیز نشان می دهد که زن شگفت انگیز داستان موفقی در دنیای دی سی خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

اگر همه چیز همان‌طور که مردم امید دارند پیش برود، صحبت کردن درباره دنباله این فیلم قابل اجتناب نیست. ماه گذشته در WonderCon، جف جونز ساخت زن شگفت انگیز ۲ را به‌عنوان بخشی که هنوز نوشته نشده، تأیید نکرد اما درباره Man of Steel (مرد فولادی) و Batman V Superman (بتمن در برابر سوپرمن) با سکان داری اسنایدر هیچ تردیدی نداشت و اعلام کرد که امسال تابستان دنباله این فیلم‌ها ساخته خواهد شد.

طبق گفته آرتور وانگ (Arthur Wong)، اسنایدر در حالی که فیلم زن شگفت انگیز در شانگای روی فرش قرمز است، این خبر را اعلام کرد. جزئیات بیشتری در این باره اعلام نشده اما این خبر خوشحال کننده‌ای برای طرفداران است که جنگجو آمازونی بخش مهمی از آینده این دنیای سینماتیک شود. می‌توانید توییت وانگ را در قسمت زیر مشاهده کنید:

هنوز مشخص نگردیده چه موقع زن شگفت انگیز ۲ راهی سینماها می‌شود. کمپانی برادران وارنر چندین فیلم دنیای دی سی را در مرحله ساخت دارد. از آنجایی که زن شگفت انگیز ۲ خلاقانه خواهد بود، بهتر است جنکینز آن را بسازد. این کارگردان درباره برنامه‌های مربوط به دنباله این فیلم صحبت‌هایی کرده و گفته این شخصیت هنوز خیلی جا برای کار دارد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.