بازیگر سریال Westworld از بازگشت خود در فصل دوم خبر می‌دهد

16 May 2017 - 18:00

سال گذشته بالاخره پروژه‌ی جدید و بزرگ شبکه‌ی محبوب HBO پخش شد. سریالی با نام Westworld «وست‌ورلد» که بسیاری آن را جانشین سریال پرطرفدار Game of Thrones «بازی تاج و تخت» می‌دانستند. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

پس از پخش فصل اول سریال Westworld «وست‌ورلد»، استقبال فراوانی از این مجموعه به انجام رسید و مخاطبان پرسش بسیاری از سوال‌های خود را در چند قسمت پایانی دریافت کردند؛ اما با این وجود، ابهاماتی در میان طرفداران باقی مانده بود که اکنون یکی از بازیگران این مجموعه به یکی از این ابهامات پاسخ داده است. ادامه‌ی متن ممکن است دارای خطر اسپویل باشد و بخشی از داستان را برای شما لو دهد.

لوک همسورث (Luke Hemsworth) که در این سریال در نقش شخصیت اشلی استابز (Ashley Stubbs) ایفای نقش می‌کرد، به تازگی در گفت‌وگوی خود با The Huffington Post به نکات جالبی اشاره کرده و پاسخ بعضی از پرسش‌های مهم طرفداران را داده است. در پایین به بعضی از مهم‌ترین پرسش‌ها پرداخته‌ایم.

آیا حال استابز خوب است؟

فیزیکی؟ او [به صورت فیزیکی] خوب است و مشکلی ندارد. فقط به استراحت کوتاهی رفته است.

باید از فصل دوم Westworld چه انتظاری داشته باشیم؟

این باید یک گام رو به جلو باشد، اینطور نیست؟ پس باید پیچیده‌تر [از گذشته] باشد. اگر راهی برای بزرگ‌تر کردن ارزش تولید سری باشد –نمی‌دانم چگونه این کار را انجام می‌دهند– اما مطئمنم این کار انجام خواهد شد.

همچنین او در خصوص شخصیت السی (Elsie) با بازی شانون وودوارد (Shannon Woodward) نیز اعلام کرد که از وضعیت او خبر ندارد اما امیدوار است که او هم زنده باشد.

در مورد این تئوری که السی زنده است و شخصیت شما را فریفته تا به پارک بروید و او را نجات دهید، چه فکری می‌کنید؟

من دوست دارم چنین چیزی را ببینم. بله، من امیدوارم کاری که قرار است انجام دهم، نجات دادن السی باشد.

 با توجه به زمان نسبتاً زیادی که تا پخش فصل دوم این سریال مانده، هنوز اطلاعات زیادی از آن منتشر نشده است اما در گذشته سازندگان این احتمال را داده‌ بودند که شاید در فصل‌های آینده پارک‌های دیگری هم ببینیم. در قسمت آخر فصل اول هم اشاره‌ای به این قضیه شد.

می‌توانید تحلیلی از فصل اول این سریال را در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

فصل دوم سریال Westworld «وست‌ورلد» در سال ۲۰۱۸ از شبکه‌ی HBO پخش خواهد شد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.