دوشنبه شب‌ها منتظر سریال هیجان انگیز X-Men: The Gifted باشید

16 May 2017 - 22:00

شبکه فاکس سریال X-Men: The Gifted را دوشنبه شب‌ها از ساعت ۹ تا ۱۰ پخش می‌کند. سال گذشته برای شبکه فاکس و مردان ایکس این شبکه، سال خوبی بود و ماه مه گذشته، شاهد فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آخرالزمان) بودیم که دنباله‌ای خوب برای یکی از بهترین فیلم‌های فرنچایز X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) بود. البته، فیلم Logan در ماه مارس به سری فیلم‌های مردان ایکس پایان داد و بازیگران درجه یک این فیلم نگران این موضوع شدند، پس طبیعی است که فاکس بخواهد مجموعه جدید مارول را دوباره با فیلم New Mutants (جهش یافته‌های جدید) و سریال تلوزیونی The Gifted شروع کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال X-Men: The Gifted به سفارش شبکه فاکس در ماه ژانویه ساخته شده و زمان پخش آن دوشنبه‌ها است. اگرچه هنوز تاریخ شروع پخش آن مشخص نگردیده اما دوشنبه شب‌ها ساعت ۹ روی آنتن می‌رود. برایان سینگر (Bryan Singer) که فیلم‌هایی همچون X-Men (مردان ایکس)، X2: X-Men United (ایکس ۲: مردان ایکس متحد می‌شوند)، روزهای آینده و گذشته و آخرالزمان را کارگردانی کرده، این قسمت آزمایشی را نیز کارگردانی می‌کند و تهیه کننده این مجموعه نیز می‌باشد. همراه با زمان پخش این سریال، توصیف رسمی The Gifted نیز منتشر شده است.

“این سریال درامی درباره زوجی است که حومه شهر زندگی می‌کنند و ناگهان متوجه می‌شوند بچه‌هایشان نیروی جهش یافته دارند. رید (استفن مایر؛ Stephen Moyer) و کتلین (امی آکر؛ Amy Acker) استراکر والدین طبقه متوسطی هستند که با حقایق مربوط به اداره خانواده سروکار دارند. وقتی فرزندان نوجوان آنها، لورن (ناتالی آلین لیند؛ Natalie Alyn Lind) و اندی (پرسی هینز وایت؛ Percy Hynes White) درگیر حادثه‌ای در دبیرستان می‌شوند والدینشان متوجه می شوند که آنها جهش یافته هستند. رید و کتلین تمام تلاششان را برای محافظت از بچه‌هایشان می‌کنند. آنها مجبور می‌شوند زندگی قدیمی‌شان را رها کرده و از دست آژانس دولتی که به دنبال جهش یافته‌ها است فرار کنند. مشکل اصلی اینجاست که رید تعقیب کننده دفتر وکیل منطقه است و وظیفه‌اش پیدا کردن جهش یافته‌ها می‌باشد. این خانواده که ناامید و درمانده است از شبکه زیر زمینی که به جهش یافته‌ها کمک می‌کند، کمک می‌گیرد. جهش یافته‌های این شبکه Eclipse/Marcos Diaz (Sean Teale), Blink/Clarice Fong (Jamie Chung), Polaris/Lorna Dane (Emma Dumont) Thunderbird/John Proudstar (Blair Redford)  هستند که سعی دارند با این مشکلشان کنار بیایند. یکی از اعضای این شبکه در زندان است و تیمشان احتمالاً در معرض خطر است، آنها با آینده نامطمئنی مواجه می‌شوند که برای جهش یافته‌ها بسیار خطرناک است.

این توصیف رسمی که منتشر شده بدون شک به طرفداران کمک می‌کند جواب خیلی از سوالاتشان که درباره تریلر این سریال داشتند، داده شود.

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.