آخرین تریلر War for the Planet of the Apes منتشر شد: نبرد پایانی سیزر

17 May 2017 - 20:31

آخرین تریلر فیلم War for the Planet of the Apes «جنگ برای سیاره‌ی میمون‌ها» اینجاست و این طور به نظر می‌رسد که پایان داستان سیزر (Caesar) را رقم می‌زند. اندی سرکیس (Andy Serkis) برای سومین بار در این فیلم با تکنولوژی موشن کپچر نقش سیزر را ایفا می‌کند. همچنین نویسنده و کارگردان طلوع سیاره میمون‌ها (Dawn of the Planet of the Apes) ،مت ریوز (Matt Revees)، برای دومین بار روی صندلی کارگردانی این فیلم می‌نشیند. موفقیت سری فیلم سیاره میمون‌ها یک غافل گیری کامل بود و شروع آن با ظهور سیاره میمون‌ها (Rise of the Planet of the Apes) به کارگردانی روپرت وایت (Rupert Wyatt) یک ریبوت بسیار موفق بود و سیزر را با بازی اندی سرکیس در سال ۲۰۱۱ به مخاطبان سینما معرفی کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

همان طور که از عنوان فیلم معلوم است یک نبرد بزرگ بین ارتش میمون‌های سزار و باقی‌مانده‌ انسان‌ها در راه است و برنده نبرد حاکمیت کل سیاره را به دست خواهد گرفت. با اینکه می‌دانیم این نبرد برای بشر پایان خوبی ندارد اما این بدین معنا نیست که داستان سیزر پایان خوشی  داشته باشد. و مطمئناً بر اساس لحنی که در آخرین تریلر وجود دارد این فیلم یک بلاک‌باستر تابستانی سرگرم کننده نخواهد بود.

همان طور که در این تریلر می‌بینیم سیزر با کسی شوخی ندارد وقتی می‌گوید “من این جنگ را شروع نکرده‌ام… اما آن را تمام خواهم کرد”حتی اگر به این معنی باشد که او یک نارجک به سمت تانک‌های ارتش پرتاب کند یا با دست خالی به کلنل ارتش با بازی وودی هالرسون که تا دندان مسلح است، حمله کند. اما این بدان معنا نیست که سیرز به طور کلی از انسان‌ها رو برگردانده است و همان طور که در تریلر می‌بینیم او از یک دختر بچه بی‌خانمان محافظت می‌کند.

این تریلر همچنین شخصین بد ایپ (Bad Ape) را با بازی استیو زان (Steve Zahn) معرفی می‌کند که بیشتر شبیه یک کودک معصوم با مشکلات است تا یک کمیک رلیف ( شخصیتی که برای ایجاد طنز در یک فیلم جدی استفاده می‌شود). مت ریوز گفته که این فیلم طنز بیشتری نسبت به فیلم قبلی خواهد داشت و بار این طنز بر دوش بد ایپ گذاشته شده است.

تا وقتی که این فیلم بتواند بالانس بین اکشن و یک داستان خوب جنگی را ایجاد کند و توجه خود را بر روی شخصیت‌ها نگه دارد، ما با یک فیلم فوق‌العاده‌ی دیگر مانند طلوع سیاره میمون‌ها و لوگان (Logan) مواجه خواهیم که نه تنها یک بلاک‌باستر اکشن است بلکه داستانی پرمحتوا و عمیق نیز خواهد داشت.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: not a good source

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.