«نهنگ عنبر ۲» در شش روز ۲٫۵ میلیارد تومان فروخت

17 May 2017 - 14:48

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» ساخته سامان مقدم که از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد، با گذشت تنها ۶ روز توانسته به فروش بسیار قابل ملاحظه ای دست یابد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است.

در حالی که  بسیاری گمان می‌کردند فیلم‌های اکران دوم نوروز نتوانند به دلیل نزدیک بودن به ایام انتخابات ریاست جمهوری به فروش بسیار بالایی دست یابند، دومین قسمت از فیلم «نهنگ عنبر» ساخته سامان مقدم با بازی رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و… از چهارشنبه هفته گذشته به نمایش درآمد و بعد از گذشت تنها ۶ روز از آغاز اکران خود به فروش بسیار موفقی دست یافت.

روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» در آمد جدیدترین ساخته سینمایی سامان مقدم را ۲ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان در تهران و ۴۹۰ میلیون تومان در سینماهای شهرستان اعلام می کند که جمع این دو مبلغ از فروش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی «نهنگ عنبر۲- سلکشن رویا» تنها در ۶ روز یاد می‌کند.

این فیلم سینمایی با آغاز اکران خود توانست رکورد فروش فیلم‌های سینمایی در اولین روز اکران را به خود اختصاص دهد و حتی در روز جمعه که آخرین مناظره انتخاباتی برگزار شد، این فیلم بیش از ۵۰۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

با توجه به آغاز ماه رمضان و احتمال نمایش فیلم‌های سینمایی تا پاسی از شب، پیش بینی می شود که فروش «نهنگ عنبر۲» در این ماه پیشرفت چشم گیری داشته باشد و به احتمال زیاد بتواند خود را به سه فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران نزدیک کند و شاید هم به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شود.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.