در فصل چهارم گاتهام، بروس بتمن می‌شود

17 May 2017 - 16:00

گزارش جدیدی منتشر شده که می‌گوید فصل بعدی سریال Gotham (گاتهام) سرانجام بروس وین جوان را نشان می‌دهد که بتمن می‌شود. درحالی‌که چند دهه از زمانی که شوالیه تاریکی نمایش تلوزیونی لایو-اکشن داشت می‌گذرد، او سال‌ها در قالب ابرقهرمان‌های مختلف دنیای دی سی ظاهر شده است. با آغاز سریال گاتهام، بروس وین دوباره به تلوزیون ملحق شد و اوایل زندگی او که همه درباره آن می‌دانند نشان داده شد. نوع پیش درآمدی این سریال باعث شده رشد سه‌گانه ای در آن نمایش داده شود و تبهکاران و قهرمانان کامیک مختلفی را به تصویر کشیده شوند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در طول این فرایند، بروس به آرامی شبیه نجات دهنده آتی گاتهام شد. او چیزهای زیادی درباره کارهای پلیسی، زندگی در خیابان و حتی دفاع شخصی یاد گرفت. اکنون که مشخص شده فصل چهارم این سریال تمدید شده، طرفداران زیادی دوست داشتند بروس را در حالی که مرد شده و شنل پوشیده ببینند. اکنون به نظر می‌رسد آرزوی آنها تحقق می‌یابد.

طبق گزارش اولیه Mike Cecchini از گاتهام، در فصل بعدی قرار است دیوید مزوز (David Mazouz) به شکل بتمن دیده شود.

در حالی که این خبر طرفداران را به وجد می‌آورد، بروس می‌تواند کارهای زیادی برای بتمن بودن انجام دهد بدون اینکه نیاز به فصل‌های بیشتری از گاتهام باشد. وقتی این سریال با دوران قبل از نوجوانی او آغاز شد، نویسندگان این کار سن او را با سن مزوز هماهنگ کردند تا او با گذر زمان بزرگ شود. هنوز هم بروس چند سالی عقب تر از ورژن جوان بتمنی است که ما دیده‌ایم. حضور او در فصل چهار مستلزم تمرین جنگی و کاراگاهانه بیشتری است.

سریال گاتهام در گذشته برای شخصیت‌هایش آزادی عمل در نظر گرفته است. به سختی می‌توان مزوز را با لباس بتمن در این سریال تصور کرد و بیشتر می‌توان امیدوار بود که بتمن اصلی را در این سریال ببینیم.
منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.