اولین تصویر از راسل کرو در نقش آقای هید منتشر شد

17 May 2017 - 21:00

فیلم کوتاه The Mummy اولین تصویر از راسل کرو (Russell Crowe) را در نقش آقای هید منتشر کرد. به دنبال موفقیت بسیار بزرگ دنیای سینماتیک مارول و فرنچایز جنگ ستارگان ساخته لوکاس فیلم، این دو دنیا به بخش کلیدی ساخت فیلم‌های بلاک باستر (موفق) تبدیل شده‌اند. گاهی اوقات استودیو فیلم سازی اسبش را پشت گاری می‌بندد و برای ساخت فیلم‌هایی برنامه ریزی می‌کند که نمی‌داند موفق خواهند بود یا نه؛ مانند برنامه ریزی شرکت سونی برای فیلم The Amazing Spider-Man. با سینماگیمفا همراه باشید.

اکنون دنیای تصویر یک بار دیگر اقدام به ساخت ریبوت جدیدی با نام The Mummy کرده است. نویسنده و تهیه کننده این فیلم، کریس مورگان (Chris Morgan) این ریبوت های فیلم هیولایی را به‌عنوان فیلم مستقل توصیف کرده اما حضور راسل کرو در نقش دکتر جکیل در این فیلم بیانگر چیز دیگری است. با نقش آفرینی کرو و تام کروز در این فیلم، به نظر می‌رسد فیلم The Mummy سرانجام ثابت می‌کند که این دنیا باید همه کارها را درست انجام دهد.

برای کمک به پیشرفت فیلم The Mummy، سایت Syfy Wire فیلم کوتاه جدیدی از این فیلم را منتشر کرده که بازیگران و عوامل فیلم درباره تلاششان برای به کار بردن عناصر شگفت انگیز داستانی در واقعیت و علم صحبت می‌کنند. بخشی از این کار بر عهده کرو و شخصیت دکتر جکیل اوست. در این فیلم صحنه‌های کمی از جکیل را می‌بینیم و می‌فهمیم چگونه هیولاها را به دام می‌اندازد. همچنین نگاه سریعی بر پایان تبدیل شدن کرو به آقای هید خواهیم داشت که بیانگر این مسئله است که این فیلم بیش از یک تبهکار دارد.

این ویدئو بسیار کوتاه است که نمی‌توان جزئیات زیادی از آن فهمید. با توجه به تغییر عنوان هیولا، نمی‌توان گفت جکیل به چه شکلی تغییر می‌کند. در این فیلم، او هیولای انسان نمایی است اما در نسخه اصلی مربوط به ۱۰۰ قبل او شبیه Igor فیلم Frankenstein بوده است.

تریلر با کیفیت ۷۲۰p

تریلر با کیفیت ۴۸۰p

منبع: screenrant

 

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.