جیمی کیمل اجرای مراسم اسکار سال ۲۰۱۸ را بر عهده خواهد داشت

17 May 2017 - 19:00

جیمی کیمل (Jimmy Kimmel) قرار است بار دیگر و پس از اجرای خود در سال ۲۰۱۷، مراسم آکادمی اسکار سال ۲۰۱۸ را نیز اجرا کند. مراسم اسکار سال ۲۰۱۷ توانست به یکی از به یاد ماندنی‌ترین مراسم‌های تاریخ اسکار تبدیل شود، اما به دلایلی کاملا اشتباه. در یکی از تاریخی ترین اتفاقات تلویزیون، وارن بیتی (Warren Beatty) و فی دانوی (Faye Dunaway) به اشتباه فیلم La La Land را به جای Moonlight برنده جایزه بهترین فیلم اسکار اعلام کردند. مجری برنامه، جیمی کیمل پس از این اتفاق در موقعیتی عجیب قرار گرفت، جایی که می‌بایست بر روی صحنه آمده و این اشتباه تاریخی را اصلاح می‌کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

عملکرد کیمل در این موقعیت به نحوی مناسب و دلپذیر بود که همگی انتظارش را داشتند اما عملکرد کلی این کمدین توسط بسیاری مورد انتقاد قرار گرفت. انتخاب کیمل برای اجرا از همان ابتدا جنجال‌های بسیاری را به وجود آورد و پس کاهش تعداد بینندگان تلویزیونی به نظر می‌آمد دلیل کافی برای عدم بازگشت او به این مراسم فراهم باشد. اما به نظر می‌رسد نگرانی‌های موجود برای عدم بازگشت کیمل برای دومین سال پیاپی بی مورد بوده‎‌است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط وراییتی، شبکه ABC تصمیم گرفت با کنار گذاشتن موضوع تعداد بینندگان پایین در اولین سال اجرایش، بار دیگر کیمل را برای برگزاری مراسم سال ۲۰۱۸ بازگرداند. این تصمیم باعث تغییر در این مراسم می‌شود که سیاست ضعیف آن در انتخاب مجری مناسب در دو دهه گذشته مورد انتقاد بسیار قرار گرفته‌است. بیلی کریستال (Billy Crystal) تنها هنرمندی است که موفق شده‌است برای دو سال متوالی (سال‌ها ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷) اجرای مراسم اسکار بر عهده بگیرد.

کیمل در بیانیه‌ای با قدردانی از این انتخاب اعلام کرد:

اجرای مراسم اسکار یکی از مهم‌ترین اتفاقات دوران کاری من بوده‌است و برای انتخاب دوباره‌ام از شریل، دان و آکادمی نهایت قدردانی را دارم. اگر فکر می‌کنید گندکاری مراسم سال گذشته نمی‌توانست از این بدتر باشد بهتر است صبر کنید و ببینید که برای مراسم سال آینده چه خواهم کرد!

نودمین مراسم اسکار در تاریخ ۱۳ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.