جدیدترین عکس مرد عنکبوتی روی جلد مجله Empire

17 May 2017 - 23:00

تبلیغات برای فیلم جدید Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) که در ماه جولای اکران می‌شود همچنان ادامه دارد و اکنون تصویر این فیلم روی جدیدترین شماره مجله Empire قرار گرفته است.  مرد عنکبوتی در حال رقابت با ابرقهرمانانی است که تابستان امسال روی پرده نقره‌ای قرار می‌گیرند، از این میان می‌توان به سکان دار فعلی باکس آفیس، Guardians of the Galaxy: Vol. 2 (نگهبانان کهکشان ۲)، فیلم جدید Wonder Woman (زن شگفت انگیز) و Captain Underpants: The First Epic Movie (زیر شلواری کاپیتان: اولین فیلم حماسی) اشاره کرد. پیش بینی شده مرد عنکبوتی جدید افتتاحیه پایان هفته ۱۳۵ میلیون دلاری برای سونی و مارول به همراه داشته باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

هفته گذشته مجله Empire کاور فیلم جدید مرد عنکبوتی را منتشر کرد که اثر هنری آلن دیویس (Alan Davis)، هنرمند مارول است. اکنون این مجله اعلام کرده که مرد عنکبوتی، روی جلد مجله خواهد ماند. شماره ویژه (۳۳۷) تابستان ۲۰۱۷ مجله Empire از پنجشنبه این هفته، ۱۸ مه (۲۸ اردیبهشت) توزیع می‌گردد.

جلد مجله Empire مرد عنکبوتی را در لباس جدیدش که ساخته صنایع استارک است، نشان می‌دهد. تاکنون به اندازه کافی عکس از این فیلم دیده‌ایم که بفهمیم چقدر لباس مرد عنکبوتی با حال است، اما نکته اینجاست که تونی استارک باید لباس را برگرداند. همان طور که می دانید لباس‌های بزرگ مسئولیت‌های بزرگ به همراه می‌آورند.

در این تصویر می‌بینیم که مرد عنکبوتی روی یک قطار شهری نیویورک سی تی نشسته در حالی که هدفون بلوتوث به گوش دارد. پس زمینه این تصویر، آسمان نیوییورک سی تی با برج تخیلی انتقام جویان است و در سمت راست دفتر سونی در منهتن دیده می شود. در هر گوشه این تصویر می‌توانیم تار عنکبوت کوچکی را با تیتر “مرد عنکبوتی جدید! لباس جدید! نیویورک! همراه با انتقام جوی جوان” ببینیم. صفحه ۱۴۶ این مجله گزارشی ۸ صفحه‌ای درباره مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه و پوشش خبری فیلم‌های Last Knight، Thor: Ragnarok، و Twin Peaks است. فیلم جدید مرد عنکبوتی هفتم جولای راهی سینماهای بریتانیا می‌شود و همزمان در امریکا شمالی نیز اکران می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.